رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند در گفتگو با صدای زرند:

دومین سالانه خوشنویسی در زرند برگزار می شود

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند از برگزاری دومین سالانه خوشنویسی به صورت استانی در اواخر بهمن ماه در زرند خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند از برگزاری دومین سالانه خوشنویسی به صورت استانی در اواخر بهمن ماه در زرند خبر داد.

 

ahmad rashidi

احمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار صدای زرند با بیان اینکه اولین کارگاه آموزش خوشنویسی در سال ۶۰ با استاد موسی پور در زرند برگزار شد، اظهارداشت: خوش نویسی زرند  در سال ۱۳۷۸ به عنوان شعبه ای از انجمن خوش نویسی ایران کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده و تاکنون ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۹۷ نفر در شهرستان زرند مدرک خوش نویسی دریافت کرده اند، اضافه داشت: در دوره مقدماتی ۵۲۰ نفر، دوره متوسط ۲۰۲ نفر، دوره خوش ۱۳۵ نفر، دوره عالی ۳۰ نفر، دوره ممتاز ۷ نفر و دوره فوق ممتاز ۳ نفر مدرک دریافت کرده اند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند با اشاره به اینکه از زمانیکه کامپیوتر آمده گرایش به خط کم شده است، تصریح داشت: در حال حاظر بیش از ۳۰ نفر در رشته خوش نویسی در زرند فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۳ کارگاه آموزش خوشنویسی به صورت استانی در زرند برگزار شده است، گفت: دومین سالانه خوشنویسی به صورت استانی در زرند برگزار می شود.

 

رشیدی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی توسط اساتید طراز اول خوشنویسان ایران، ایجاد نمایشگاه جنبی، تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان خوشنویسی از مهمترین برنامه های این سالانه خواهد بود.

 

انتهای پیام/