امام جمعه زرند:

نیرو انتظامی مصداق بارز انصار الله است

امام جمعه زرند در نشست هادیان سیاسی نیرو انتظامی شهرستان بیان کرد: نیرو انتظامی مصداق بارز انصار الله است

امام جمعه زرند در نشست هادیان سیاسی نیرو انتظامی شهرستان بیان کرد: نیرو انتظامی مصداق بارز انصار الله است

 

neshast hadin niroye entezami zarand2960419

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند اظهارداشت: هدف نیروی انتظامی حفاظت از دین مردم و ایجاد امنیت برای حفظ سرمایه انسانی است.

 

وی با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی بخصوص فرماندهی شهرستان زرند برای حفظ و برقراری امنیت در شهر و با تمسک به آیات و روایات بیان کرد:خداوند می فرماید “یا ایها الذین امنو کونوا انصار الله. ای کسانی که ایمان آوردید همیشه یاوران خداوند در همه زمینه ها باشید “. نیروی انتظامی مصداق انصار الله در جامعه است.

 

وی ادامه داد: انجام دادن دستورات دین بالاترین نعمت الهی است. یاری کردن خداوند یعنی یاری کردن دین خداوند و انجام دستورات پیامبر (ص) و امام (ع) و ولایت فقیه. البته خداوند نیازی به یاری ما ندارد و در واقع یاری کردن خداوند تلاشی برای قدم بر داشتن در راه خداوند و اهلبیت (ع) و عاقبت بخیری خود انسان است.

 

حجت اسلام ابراهیمی تصریح کرد: عده ی داخل جامعه ولایت فقیه را نشانه گرفتن و در واقع بلندگوی دشمن شدن و حرفهای خلاف اعتقادات شیعه می زنند و می گویند: “مشروعیت رهبر و ولایت فقیه بخاطر این است که مردم انتخاب کردند”. این حرف جلوی خوبی دارد یعنی مردم در تعیین رهبر نقش دارند و چون مردم انتخاب می کنند لذا مشروعیت دارد ولی باطن این حرف با اعتقادات شیعه سازگار نیست.

 

وی افزود: ما شعیان اعتقاد داریم مشروعیت پیامبر و امام و ولایت فقیه از جانب خداوند است یعنی خداوند انتخاب می کند. ولی مقبولیتش مردمی است، ولی عده ی اعتقادات راسخ و محکم شیعه را اشتباه تفسیر می کنند که جای تاسف دارد!

 

ابراهیمی افزود: باید همه مسئولین و دستگاهای نظامی و انتظامی و مردم پشتیبان ولایت فقیه باشیم که تنها راه سعادت ما عمل کردن به فرمایشات ولایت فقیه است.

 

امام جمعه زرند همچنین با بیان اینکه محور تمام کارها باید فرمایشات رهبری باشد، گفت: تاریخ نشان داده هرجا همه مسئولان به فرمایشات رهبری محکم عمل کردند و با تمام وجود به صحنه آمدن پیشرفت کردیم چون ایشان تمام زوایای کار را می بیند و هرجا هم ضربه خوردیم بخاطر این بوده که به فرمایشات ایشان عمل نکردیم.

 

neshast hadin niroye entezami zarand3960419

neshast hadin niroye entezami zarand1960419

 

انتهای پیام/