همچون سال های گذشته/

جشن زیر سایه خورشید در زرند برگزار می‌شود / دعوت برای حضور در طرح خادمین افتخاری

همچون سال های گذشته و با فرارسیدن دهه ی کرامت، جشن بزرگ “زیر سایه خورشید” در شهرستان زرند برگزار خواهد شد و امسال نیز همچون ادوار گذشته طرح ها و برنامه های ویژه ای مانند استقبال از خادمین و پرچم حرم مطهر امام رضا (ع)، طرح خادمین افتخاری شهرستان، برنامه مسافر حرم و… نیز در طی این دوره برگزار خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، ناصر ایرانمنش با بیان اینکه جشن زیرسایه خورشید امسال در ۱۱ مرداد ماه در زرند برگزار می‌شود اظهارداشت: همچون سال های گذشته و با فرارسیدن دهه ی کرامت، جشن بزرگ “زیر سایه خورشید” در شهرستان زرند برگزار خواهد شد و امسال نیز همچون ادوار گذشته طرح ها و برنامه های ویژه ای مانند استقبال از خادمین و پرچم حرم مطهر امام رضا (ع)، طرح خادمین افتخاری شهرستان، برنامه مسافر حرم و… نیز در طی این دوره برگزار خواهد شد.

 

KhademinEtfekhari SZ5632sd01

 

وی اعلام کرد: این جشن همانند سال های گذشته در دهه ی کرامت و در جوار آستان مقدس امام زاده حمزه (ع) زرند همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی – مذهبی و به کمک “خادمین افتخاری” شهرستان برگزار خواهد شد.

 

مسئول روابط عمومی هیات عشاق الرسول (ص) در مورد طرح “خادمین افتخاری” گفت: این طرح با حضور جوانان امام رضایی شهرستان و همشهریان عزیز صورت می گیرد که متقاضیان می توانند از دوشنبه دوازده تیرماه لغایت سه شنبه بیستم تیرماه در این طرح ثبت نام نمایند که برای این منظور و برای کسب اطلاعات بیشتر عزیزان می توانند به کانال تلگرام هیات مراجعه نمایند (http://t.me/oshaghorasool_cyb).

 

ایشان ادامه داد: بعد از پایان زمان ثبت نام از خادمین عزیز، مراسم افتتاحییه رسمی این جشن با حضور تمامی خادمین افتخاری و مسئولین شهرستان، برگزار خواهد شد که در این مراسم ضمن قدردانی از فعالین این جشن به صورت رسمی از تمامی خادمین  نام نویسی و پذیرش به عمل خواهد آمد.

 

ایرانمنش همچنین درمورد برنامه “مسافر حرم” گفت: این برنامه که هر ساله با استقبال پرشور همشهریان عزیز مواجه شده است، امسال نیز به قوّت خود باقی خواهد بود و مردم عزیز می توانند قبل از آغاز شدن جشن و با تهیه بلیط در این قرعه کشی شرکت کنند تا ان شاءلله توفیق زیارت حرم حضرت سید الشهدا (ع) و سفر به کربلا معلی و نیز سفر به مشهد مقدس و زیارت حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا نصیبشان شود.

 

وی در پایان از تمامی همشهریان عزیز و جوانان امام رضایی شهرستان دعوت به عمل آوردند تا با حضور خود در جشن از طرح ها و برنامه های این جشن استفاده کنند.

 

انتهای پیام/