مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند؛

تایید کارت ورود به جلسه ملاک حضور در آزمون مدارس نمونه دولتی است

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند با آرزوی موفقیت دانش آموزان در آزمون مدارس نمونه دولتی، گفت: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون  باید پس از چاپ کارت ورود به جلسه به آموزشگاه محل تحصیل خود مراجعه و کارت ورودی خود را تایید نمایند و در صورت عدم تایید اجازه ورود به حوزه امتحانی را نخواهند داشت.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند با آرزوی موفقیت دانش آموزان در آزمون مدارس نمونه دولتی، گفت: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون  باید پس از چاپ کارت ورود به جلسه به آموزشگاه محل تحصیل خود مراجعه و کارت ورودی خود را تایید نمایند و در صورت عدم تایید اجازه ورود به حوزه امتحانی را نخواهند داشت .

 

kazemi 1

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند به برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور آزمون مدارس نمونه دولتی ورودی پایه های هفتم و دهم در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در شهرستان زرندبرگزار خواهد شد.

 

وی افزود:این آزمون ساعت ۹ صبح روز جمعه ۹ تیر ماه در ۸ حوزه امتحانی در شهرستان زرند برگزار می شود.

 

کاظمی تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون را ۱۵۶۴ نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد ۶۵۸ نفر داو طلب پایه دهم و ۹۰۶ نفر پایه هفتم می باشند.

 

وی به تعداد پذیرش دانش آموز در مدارس نمونه دولتی اشاره کرد و افزود: ۶۰ نفر دانش آموز دختر و ۶۰ نفر دانش آموز پسر در پایه هفتم ودر پایه دهم در رشته های ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی که ۳۰ نفر از هر رشته پذیرش و مشغول به تحصیل خواهند شد.

 

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند با آرزوی موفقیت دانش آموزان در آزمون مدارس نمونه دولتی، تاکید کرد: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون  باید پس از چاپ کارت ورود به جلسه به آموزشگاه محل تحصیل خود مراجعه و کارت ورودی خود را تایید نمایند و در صورت عدم تایید اجازه ورود به حوزه امتحانی را نخواهند داشت .

 

انتهای پیام/