رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای زرند:

عدم آشنائی خانواده ها و جوانان با فرهنگ کار آفرینی علت نارضایتی شغلی

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند گفت: امروزه علیرغم بستر اشتغال فراوان در واحدهای صنعتی شهرستان عدم آشنائی خانواده ها با فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی و گرایش جوانان پسر و دختر به سمت رشته های نظری و علوم انسانی باعث نارضایتی شغلی آن ها گردیده است.

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند به منظور توانمندسازی جوانان و آشنائی بهتر دانش آموزان و دانشجویان با رشته های فنی مهارتی دوره های آموزشی ویژه طرح اوقات فراغت را برگزار می نماید.

 

MadahiNejad SZ56s32d5d65401به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند مهرداد مداحی نژاد رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان ضمن اشاره به اشتغال تعداد کثیری از جوانان آموزش دیده در این واحد در صنایع فولاد اظهار داشت: یکی از دلایل مهم بیکاری  و عدم جذب جوانان بومی شهرستان در واحد های صنعتی را می توان عدم تخصص، مهارت و گرایش جوانان به سمت کارآفرینی عنوان نمود.

 

وی گفت: امروزه علیرغم بستر اشتغال فراوان در واحدهای صنعتی شهرستان عدم آشنائی خانواده ها با فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی و گرایش جوانان پسر و دختر به سمت رشته های نظری و علوم انسانی باعث نارضایتی شغلی آن ها گردیده است.

 

مداحی نژاد افزود: در همین راستا یکی از برنامه های مهم ما در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در تابستان و زمان اوقات فراغت جوانان می باشد که امیدواریم جوانان به نحو شایسته از این آموزش ها بهره و استفاده لازم را ببرند.

 

انتهای پیام/