سومین جلسه شورای آموزش وپرورش زرند برگزار شد:

شورای آموزش و پرورش بازوان توانمند در راستای توسعه فرهنگ تعلیم و تربیت است

سومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان زرند با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش در محل مجموعه تفریحی و رفاهی فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

سومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان زرند با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش در محل مجموعه تفریحی و رفاهی فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

 

shora amozesh va parvaresh

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند ضمن تبریک ماه پربرکت رمضان وآرزوی قبولی طاعات وعبادات در این ماه، به نقش وجایگاه شورای آموزش وپرورش در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش به عنوان بازوان توانمند در راستای توسعه فرهنگ تعلیم و تربیت و تجلی مشارکت مردم و مسئولان در این امر مقدس است که اعضای آن باید نهایت تلاش وکوشش را در اجرای مصوبات این شورا داشته باشند.

 

وی تصریح کرد:همدلی و همراهی مسئولان و ادارات در اجرای مصوبات شورا می تواند زمینه تحقق اهداف بلند و مهم نظام تعلیم وتربیت را فراهم سازد.

 

وی به اهمیت نقش تربیت در آموزش و پرورش اشاره کرد و ابراز داشت: علاوه براینکه نظام آموزشی ما باید روز به روز به استاندارد جهانی نزدیک شود، مسائل پرورشی و شخصیتی دانش آموزان نیز باید مورد توجه قرار گیرد زیرا تربیت امروز هر فرد سمت و سوی فردای او را رقم خواهد زد.

 

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان زرند در ادامه با اشاره به فرارسیدن بیست وهشتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران،وجود بقاء این نظام و انقلاب را از برکت امام خمینی(ره) و خون شهداء دانست و خاطر نشان کرد: در سایه برکات امام راحل و خون شهداء است که ما در آسایش و و آرامش قرار داریم .

 

خنجری نقش حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل خواند و افزود: امام راحل در راستای احیای دین اسلام و آموزه‌های دینی انقلاب را رهبری و به پیروزی رساند و با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی حق بزرگی بر گردن ملت دارند.

 

فرماندار شهرستان زرند با تاکید بر اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون نهضت امام خمینی(ره) است ، یادآور شد: انقلاب اسلامی یک هدیه الهی است و نسل جوان باید به اقتدار و عزت امروز کشور در جامعه افتخار کند.

 

“حسین کاظمی” مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز آموزش و پرورش را بزرگترین وزارت خانه کشور دانست و اذعان کرد: شوراهای آموزش و پرورش به حل مشکلات آموزش و پرورش کمک بزرگی می کند.

 

کاظمی بیان کرد: آموزش و پرورش مهد تربیت نیروی انسانی برای آینده کشور است و به منظور انجام این رسالت سنگین نیاز است که تمامی دستگاه های اجرایی همنوایی با نظام تعلیم و تربیت داشته باشند.

 

وی به نقش و اهمیت علم و دانش در توسعه هر جامعه ای اشاره کرد و ا: توجه ویژه به آموزش وپرورش و ارتقای سیستم آموزشی ، علمی و پرورشی در نظام آموزش و پرورش ، کشور را در همه زمینه ها بیمه می کند .

 

حسین کاظمی به اقدامات انجام شده مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند اشاره کرد و ادامه داد: در سال ۹۵ ، ۱۲ جلسه ی شورای آموزش و پرورش در شهرستان زرندبرگزار شد که این جلسات ۳۶زمصوبه داشت و بیش از ۹۵ درصد مصوبات، عملیاتی و اجرایی شده اند.

 

به گزارش صدای زرند، در پایان مصوبات جلسه قبل توسط دبیرجلسه قرائت وگزاش اقدامات صورت گرفته ارائه گردید و پس از بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات توسط اعضا تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

انتهای پیام/