با حضور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان;

مراسم تجلیل و قدردانی از معلمین انتظامی شهرستان زرند برگزار شد

مراسم تجلیل و قدردانی از ۷ نفر از کارکنان ممیزی (کارشناسان آموزش همگانی) به مناسبت هفته معلم در نیروی انتظامی شهرستان زرند برگزار شد.

مراسم تجلیل و قدردانی از ۷ نفر از کارکنان ممیزی (کارشناسان آموزش همگانی) به مناسبت هفته معلم در نیروی انتظامی شهرستان زرند برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، مراسم تجلیل و قدردانی فرمانده انتظامی زرند از ۷ نفر از کارکنان ممیزی (کارشناسان آموزش همگانی) به مناسبت هفته معلم با حضور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سرهنگ پریور برگزار شد.

 

سرهنگ “نور علی چوگانی” فرمانده انتظامی شهرستان زرند در این مراسم اظهار داشت: این کارشناسان از اساتید متبحر و تأییدی ناجا می باشند که در بحث آموزش همگانی در جامع هدف (مدارس، مساجد، ادارات، صنوف و… ) به صورت مستمر فعالیت دارند.

 

وی افزود: این کارشناسان بدون کوچکترین دریافت وجه نقدی از سوی ناجا، ادارت و مؤسسات در بحث آموزش فضای مجازی، حجاب و عفاف، مواد مخدر، جنگ نرم، روابط دختر و پسر، فرهنگ ترافیک، سرقت و چند عنوان روز دیگر روزانه مشغول  و با جان و دل و انگیزه بالا در حال انجام وظیفه می باشند.

 

چوگانی ادامه داد: قرار است در چند روز آینده نیز این کارشناسان توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان به عنوان معلمین نمونه تجلیل شوند.

 

 

tajlil moalem entezami 1 tajlil moalem entezami 2

tajlil moalem entezami 3

 

انتهای پیام/