فرماندار زرند:

حدود ۱۰۰هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در زرند/ ۱۲۲ شعبه اخذ رای در شهرستان زرند تعیین شد

فرماندار زرند گفت: ۱۲۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا و ریاست جمهوری در شهرستان زرند تعیین شده است.

khanjeri farmandar 1

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند اظهار داشت: ۱۲۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در سال ۹۶ در این شهرستان تعیین شده است.

وی افزود: از این تعداد ۸۱ شعبه اخذ رای ثابت و ۴۱ شعبه به صورت سیار تعیین شده است.

 

خنجری عنوان کرد: همچنین از مجموع کل شعب اخذ رای ۵۸ شعبه ثابت و سیار در زرند، خانوک و یزدان شهر و همچنین ۶۴ شعبه ثابت و سیار برای بخش مرکزی و یزدان‌آباد در نظر گرفته شده است.

 

فرماندار زرند جمعیت این شهرستان را براساس آخرین سرشماری ۱۳۸ هزار و ۱۳۳ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: حدود ۱۰۰ هزار نفر واجدان شرایط رای دادن در شهرستان زرند هستند.

 

وی با اشاره به فراهم شدن شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در شهرستان زرند، افزود: هیئت اجرایی شهرستان زرند افرادی با تجربه و متدین هستند و تاکنون اقدامات بسیار مطلوبی در این راستا انجام داده‌اند.

 

خنجری با بیان اینکه تعامل، همدلی و همراهی بسیار خوبی با هیئت نظارت داریم، گفت: هدف تمام دست‌اندرکاران انتخابات در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

 

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.

 

انتهای پیام/