شورای آموزش وپرورش شهرستان زرند:

شورای آموزش وپرورش عرصه تعامل مسئولان است

فرماندار شهرستان زرند در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان گفت: شورای آموزش و پرورش کمک کار دستگاه تعلیم و تربیت و در واقع عرصه همفکری و تعامل مردم و مسوولان است.

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندارشهرستان زرند در اولین جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان ضمن تبریک اعیاد ماه پربرکت رجب گفت: جامعه پویا در پرتو توجه به آموزش و پرورش شکل می گیرد و توجه به این مهم می تواند راهگشای تمام موانع در راستای رشد و افزایش سطح همفکری و بهره وری جوانان و نوجوانان باشد.

 

shora amozesh va parveresh

حبیب الله خنجری اظهار داشت: بعد از خانواده،آموزش و پرورش همواره پیشگام ترین نهاد برای جهت دهی به ارزش ها،اهداف و خلاقیت ها در نوجوانان و جوانان بوده و از موثرترین مراکز مشورت پذیری و نقش آفرینی است.

 

وی ضمن بیان اهمیت و جایگاه شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: توجه به آموزش و پرورش باعث پیشرفت و توسعه و عمران جامعه است و باید با کمک و یاری آموزش و پرورش آینده خوبی را برای شهر و دیار خود بسازیم و فرزندانی اثرگذار در شهر تربیت نماییم .

 

خنجری ضمن تقدیر از فعالیت های آموزش و پرورش در پذیرایی مسافران نوروزی ، به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت : انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فصلی مهم از مشارکت سیاسی کشور است و نقش آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات پرشور و آگاهانه، بسیار مهم است.

 

فرماندار شهرستان زرند خاطر نشان کرد: خانواده آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی دستگاه دولتی و فرهنگیان متعهد و متدین در این دستگاه اجرایی بیشترین اعضای هیات اجرایی و نظارتی انتخابات را برعهده دارند و باید از ظرفیت بسیار خوب فرهنگیان و دانش آموزان در برگزاری این انتخابات استفاده کرد .

 

حسین کاظمی رییس شورای آموزش وپرورش  با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری گفت: آیت الله مطهری به عنوان یک معلم نمونه در قبل از انقلاب با شناخت دقیق از اوضاع زمان خود پاسخگویی به شبهات و سوالاتی که برای انحراف نسل جوان مطرح می گردید را وظیفه خود می دانست و با نوشتن انواع کتاب و مقاله و برگزاری جلسات سخنرانی به این شبهات به صورت عالمانه پاسخ می داد و امروزه باید معلمان، استاد مطهری را به عنوان الگو و سرمشق خود قرار دهند به نحوی که با تدریس خود دانش آموزان را سرشوق آورده و محیط کلاس و مدرسه را جذاب کنند.

 

مدیر آموزش وپرورش زرند با بیان اینکه آموزش و پرورش زیر بنای علمی جامعه است، گفت: امروز کار در این نهاد علمی فرهنگی بسیار مقدس و بسیار مهم است و خروجی آن برای جامعه تا کنون مفید و ارزشمند بوده است.

 

حسین کاظمی با اشاره به فرا رسیدن هفته نکوداشت مقام معلم ، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلم و تجلیل از این قشر فرهیخته خاطر نشان کرد: تکریم معلم در جامعه در حقیقت تکریم و تجلیل از علم و دانایی و آگاهی است و در واقع فرصتی جهت ارج نهادن به زحمات معلمان است که با این وسیله می‌توان مسیر توسعه و پیشرفت را هموارتر ساخت.

 

وی اظهار داشت : در هفته بزرگداشت مقام معلم طوری برنامه‌ریزی می شود تا برنامه‌های مناسب و در خور شأن و منزلت معلمان برگزار شود چرا که معلمان ، فرهیختگان و دانایان جامعه هستند.

 

مدیر آموزش وپرورش زرند به اشاره به برنامه های هفته معلم گفت: تشکیل ستاد نکوداشت مقام معلم، غبار روبی قبور مطهر شهدا، ارائه گزارش عملکرد مدیریت درنماز جمعه، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی وتجلیل از معلمان را از اهم برنامه های هفته مقام معلم برشمرد.

 

انتهای پیام/