به گزارش صدای زرند:

بازدید مسئولین زرند از تالار پالیز یزدان آباد

امروز با حضور دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری و جمعی از مسئولین بخش یزدان آباد از مجتمع تفریحی – رفاهی تالار پالیز در این بخش بازدید شد.

به گزارش صدای زرند، امروز با حضور دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری و جمعی از مسئولین بخش یزدان آباد از مجتمع تفریحی – رفاهی تالار پالیز در این بخش بازدید شد.

 

دکتر امیری در بازدید از مجتمع ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران این مجتمع گفت: راه اندازی اولین تالار در بخش یزدان آباد با خوشحالی بنده و مایه مباهات است و در شرایطی که در برخی از مواقع تالارهای شهر زرند جوابگو مراسمات نیستند وجود این مجموعه بسیار مفید است.

 

خنجری فرماندار شهرستان زرند نیز گفت: با توجه به اینکه بخش یزدان آباد از جاذبه های فرهنگی و گردشگری خوبی برخوردار است وجود این مجتمع نیاز مبرم مردم یزدان آباد بود که الحمدالله تحقق پیداکرد.

 
همچنین پورباقری مدیر این مجموعه با تقدیر از مسولان حاضر در مراسم گفت: نزدیک به ۲ میلیارد تومان جهت ساخت این مجتمع هزینه شده است که زمینه اشتغال ۳۵نفر و ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰۰ نفر فراهم شده است.

 

  bazdid masolin az talar paliz yazdan abad196118

bazdid masolin az talar paliz yazdan abad296118

bazdid masolin az talar paliz yazdan abad396118

bazdid masolin az talar paliz yazdan abad496118

bazdid masolin az talar paliz yazdan abad596118

انتهای پیام/