دادستان زرند:

دشمن برای اخلال در انتخابات آتی برنامه‌ریزی دارد

قویدل دادستان زرند در جلسه هماهنگی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات این شهرستان گفت: دشمن برای مأیوس کردن مردم و عدم شرکت آنها در انتخابات برنامه‌ریزی کرده و در این زمینه تلاش می‌کند.

دادستان زرند گفت: دشمن برای مأیوس کردن مردم و عدم شرکت آنها در انتخابات برنامه‌ریزی کرده و در این زمینه تلاش می‌کند.

amrbemarof zarand 1

به گزارش صدای زرند، “سیدمهدی قویدل” دادستان عمومی و انقلاب زرند در جلسه هماهنگی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات این شهرستان اظهار داشت: عدم وجود نظارت کافی یکی از دلایل عدم موفقیت نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان است.

 

وی بیان داشت: اگر در بحث پیشگیری و آموزش سرمایه‌‌گذاری کنیم و نظارت درستی بر اقدامات داشته باشیم قطعا به نتیجه مطلوب دست می‌یابیم.

 

دادستان زرند با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مأیوس کردن مردم و عدم شرکت آنها در انتخابات اظهار کرد: دشمن با ایجاد جنگ نرم و بی‌تفاوتی در بین آحاد جامعه در این زمینه تلاش می‌کند.

 

وی همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تغییر سبک زندگی اشاره و اظهار کرد: مسؤولان باید به تغییر رفتار فرزندان خود دقت نظر  داشته باشند تا به‌تدریج از معیارهای اسلامی فاصله نگیرند.

 

“حبیب‌الله خنجری” فرماندار زرند با بیان اینکه عملکرد ادارات و نهادها در ارتباط با نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ناکافی است، اظهار داشت: انتظاراتی که در این زمینه بر عهده ما  است برآورده نشده است.

 

وی عنوان کرد: ما باید امر به معروف و نهی از منکر را از خود و خانواده خود آغاز کنیم و بعد در ادارات و دیگر اماکن به این مهم بپردازیم.

 

انتهای پیام/