مدیر آموزش و پرورش زرند:

عملکرد مطلوب حوزه پرورشی، در جامعه نمود عینی دارد

کاظمی مدیر آموزش و پرورش زرند در نشست معاونین پرورشی دوره متوسطه اول، گفت: عملکرد مطلوب حوزه پرورشی در جامعه می تواند نتایج اثر بخشی را از خود به جا بگذارد.

مدیر آموزش و پرورش زرند در نشست معاونین پرورشی دوره متوسطه اول، گفت: عملکرد مطلوب حوزه پرورشی در جامعه می تواند نتایج اثر بخشی را از خود به جا بگذارد.

 

Hosein kazemi Amozesh parvaresh zarand

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیر آموزش و پرورش زرند در نشست معاونین پرورشی دوره متوسطه اول که درمحل دبیرستان دانش زرند برگزار شد، هدف از برگزاری این نشست را تبادل نظر پیرامون مشکلات حوزه پرورشی بیان کرد و افزود: این نهاد مقدس که به دست شهیدان رجایی و باهنرتاسیس شده است بر گرفته از آیه قرآن است که در آن براهمیت پرورش تاکید شده است.

 

وی نقش معاونین پرورشی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهم ارزیابی کرد و خواستار تشکیل کار گروه تخصصی در حوزه پرورشی شد.

 

کاظمی در ادامه با تاکید بر برگزاری مراسم صبحگاه در مدارس، افزود: هر چه صبحگاه با نشاط و پرمحتوا باشد دانش آموزان در زمینه آموزشی نیز موفق تر هستند و فهم و یادگیری درس برای آنها بهتر صورت می گیرد.

 

مدیر آموزش و پرورش زرند از فضای نماز خانه مدارس به عنوان یک محل معنوی یاد کرد و تصریح کرد: فضای نماز خانه مدارس باید به گونه ای باشد که دانش آموز در آن محل ارتباط معنوی بیشتری با خداوند را داشته باشند.

 

به گزارش صدای زرند، در شهرستان زرند تعداد ۱۵۰ معاون و مربی پرورشی در ۲۶۴ آموزشگاه مشغول فعالیت می باشند.

 

انتهای پیام/