امام جمعه زرند:

لزوم استفاده از پتانسیل های رسانه ای در مقابله با مواضع ایران هراسی دشمن / مصرف کالای ایرانی، اشتغال و اقتصاد مقاومتی

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند با حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار زرند و به امامت حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند با حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار زرند و به امامت حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند با تسلیت شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) بر الگو پذیری بانوان جامعه اسلامی تاکید کرد.

 

خطیب جمعه زرند در ادامه با اشاره به هجمه های رسانه ای دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی، بر ضرورت و هوشیاری بیش از پیش مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان تاکید کرد و افزود: استکبار با بسیج تمامی امکانات خود علی الخصوص در جبهه رسانه‌ای از هیچ هجمه‌ای علیه انقلاب اسلامی و تفرقه افکنی فروگذار نکرده است.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار از هر راهی برای رسیدن به اهداف شوم خود در زمینه ایجاد موج ایران هراسی استفاده می کند که باید در مقابل این مواضع دشمنان ایستادگی کرد.

 

امام جمعه زرند با اشاره به روز ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به فرمان حضرت امام (ره) افزود: تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از برکات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این نهاد از یادگاران حضرت امام خمینی (ره) است که نقش بسزایی در استقلال اقتصادی نیازمندان جامعه داشته است.

 

ebrahimi 001

 

وی عبا اشاره به فرارسیدن هفته منابع طبیعی، از تلاش دست اندرکاران منابع طبیعی در این شهرستان قدردانی کرد و مشارکت همگان را بر حفظ و حراست بیش از پیش از منابع طبیعی خواستار شد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نزدیک شدن سال نو و خرید نوروزی بر استفاده کالای ایرانی تاکید کرد و اظهارداشت: با تبلیغات درست استفاده از کالای داخلی و حمایت از تولیدکنندگان می توان به توسعه اقتصادی و اشتغال کشور کمک شایانی کرد و در نتیجه اقتصاد مقاومتی را به مفهوم واقعی آن محقق کرد.

 

انتهای پیام/