رئیس اداره تامین اجتماعی زرند خبر داد:

بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی های معوق کارفرمایان فعال در زرند

قلیزاده رئیس اداره تامین اجتماعی زرند از تمدید قانون بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب و ایجاد شرایط مناسب تر برای بهره مندی از این قانون و همچنین افزایش کارفرمایان مشمول بخشودگی تا ۱۹ فروردین ماه سال آینده خبر داد.

رئیس اداره تامین اجتماعی زرند از تمدید قانون بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب و ایجاد شرایط مناسب تر برای بهره مندی از این قانون و همچنین افزایش کارفرمایان مشمول بخشودگی تا ۱۹ فروردین ماه سال آینده خبر داد.

gholizadeh taminejtemae

به گزارش صدای زرند، “اکبر قلیزاده” رئیس اداره تامین اجتماعی زرند با اعلام این خبر، اظهار داشت: بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب با شرایط مناسب تر از تاریخ ۱۹ دی‌ماه سال جاری تا ۱۹ فروردین ماه سال آینده به مدت سه ماه تمدید شد.

 

وی از ایجاد تغییراتی در دریافت وثیقه برای تقسیط بدهی کارفرمایان خبر داد و گفت: مطابق روال قانونی جاری در سازمان تأمین اجتماعی دریافت ضمانت نامه بانکی و یا اموال منقول و غیرمنقول به عنوان وثیقه مورد قبول بود که در قانون جدید بخشودگی جرائم، امکان دریافت چک به عنوان وثیقه قابل قبول خواهد بود.

 

رئیس اداره تامین اجتماعی زرند همچنین افزایش کارفرمایان مشمول را از دیگر تغییرات قانون جدید بخشودگی جرائم برشمرد و افزود: در قانون سابق تنها کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی و معدنی می توانستند از مزایای بخشودگی جرائم استفاده کنند و در قانون جدید کارفرمایان واحدهای خدماتی نیز مشمول بخشودگی جرائم خواهند بود.

 

وی مهلت مراجعه کارفرمایان برای پرداخت و یا تعیین تکلیف بدهی به سازمان تأمین اجتماعی را از تاریخ مذکور ۳ ماه عنوان کرد و گفت: کارفرمایان در صورت عدم امکان پرداخت نقدی بدهی می توانند بدهی خود را از ۱ قسط تا ۳۶ قسط تقسیط کنند که البته در این صورت بخشی از جریمه آنان مشمول بخشودگی خواهد بود.

 

قلیزاده از تمامی کارفرمایان کارگاه های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی دارای بدهی به سازمان تأمین اجتماعی دعوت کرد که از این فرصت فراهم شده برای پرداخت و یا تعیین تکلیف بدهی خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام /