صدای زرند:

بوشهر سومین پایتخت کتاب ایران شد / حضور خوش زرند در این دوره

شهر بوشهر موفق شد با ربودن گوی سبقت از ۱۹ شهر دیگر شامل اصفهان، اوز، برازجان، تبریز، تفت، دزفول، دمق، زرند، کاشان، کرمان، کنگان، شبانکاره، شهرری، شهرضا، شهرکرد، شیراز، لاهیجان، ورامین و یزد که به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرده بودند، این عنوان را به خود اختصاص دهد.

آئین اختتامیه معرفی سومین پایتخت کتاب ایران عصر امروز دوشنبه ۲ اسفند با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مقامات مسئول در این حیطه در تالار وحدت تهران برگزار شد و شهر بوشهر به‌عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شد.

به گزارش صدای زرند شهر بوشهر موفق شد با ربودن گوی سبقت از ۱۹ شهر دیگر شامل اصفهان، اوز، برازجان، تبریز، تفت، دزفول، دمق، زرند، کاشان، کرمان، کنگان، شبانکاره، شهرری، شهرضا، شهرکرد، شیراز، لاهیجان، ورامین و یزد که به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرده بودند، این عنوان را به خود اختصاص دهد.

پیش از این و در دو دوره قبلی طرح معرفی پایتخت کتاب ایران، شهرهای اهواز و نیشابور این عنوان را کسب کرده بودند.

 

در این مراسم جمعی از مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز برخی از فعالین فرهنگی و هنری شهرستان زرند نیز حضور داشتند.

 

شهرستان زرند نیز در اولین سال حضور در این رقابت‌ها توانست با ارائه طرح‌های برنامه‌ریزی شده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با خوش‌فکری رییس این اداره به جمع ۲۰ شهر نهایی این رقابت راه پیدا کند که این افتخار با زیرساخت‌های زرند در حیطه کتاب و کتابخوانی، برای این شهر پیروزی است بزرگ که به نظر می‌رسد باید نگاه مسئولین این شهرستان نسبت به این موضوع بیشتر تمایل پیدا کند تا زرند بتواند در آینده و با برنامه‌ریزی‌های بیشتر و نیز با داشتن زیرساخت‌های مناسب موفق به کسب این افتخار شود.

 

تصاویری از مراسم اختتامیه این رقابت در ادامه آورده شده است.

 

PayetakhtKetab SZsd65050101 PayetakhtKetab SZsd65050102 PayetakhtKetab SZsd65050103 PayetakhtKetab SZsd65050104 PayetakhtKetab SZsd65050105

انتهای پیام/