قویدل دادستان زرند:

فعالیت های کارشناسانه باعث کاهش معضلات اجتماعی شده و کاهش ورود پرونده ها به دادگستری زرند شده است

دادستان زرند در شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر گفت: فعالیت های کارشناسانه اداره بهزیستی زرند باعث کاهش معضلات اجتماعی و کاهش ورود پرونده ها به دادگستری زرند شده است.

به گزارش صدای زرند، شورای فرعی مباراه با مواد مخدر با حضور سید مهدی قویدل دادستان زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند، وحید طهماسبی رئیس بهزیستی زرند و سایر مدعوین برگزار شد.

 

طهماسبی رئیس اداره بهزیستی در این دیدار به فعالیت های انجام گرفته در “مرکز گذری امید رها” اشاره کرد و گفت: این اداره سالانه بالغ بر ۸۰۰میلیون ریال به این مرکز کمک های مالی میکند که توانسته است نقش بسزائی در خدمات دهی این مرکز باشد.

 

ایشان افزود: متاسفانه معضل اعتیاد مربوط به یک قشر و سن خاص نمی باشد و بسیاری از جوانان و نوجوانان به دلیل بیکاری و مشکلات متعدد به اعتیاد رو می آورند که آسیب های زیادی را به جامعه تحمیل می کند.

 

قویدل دادستان زرند نیز ضمن تقدیر از فعالیت های اداره بهزیستی زرند گفت: فعالیت های کارشناسانه اداره بهزیستی زرند باعث کاهش معضلات اجتماعی شده و این امر باعث کاهش ورود پرونده ها به دادگستری زرند شده است.

 

سید مهدی قویدل در ادامه افزود: اگر خواهان یک جامعه عاری از بیماری و اعتیاد هستیم نیازمند همراهی و همکاری همه مدیران دستگاهها و ادارات دولتی می باشیم.

 

قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

 

دادستان زرند تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب این اداره شناسائی افراد آسیب پذیر جامعه و شهر و معرفی آنها به مراکز رهایی می باشد که در این خصوص نیز باید فرهنگ سازی های مختلف انجام گیرد.

 

وی نقش اداره بهزیستی را در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر دانست و گفت: امیدواریم با همکاری سازمانهای مردم نهاد و شهروندان گرامی در آینده ای نزدیک شاهد کاهش بیشتر آسیب های اجتماعی باشیم.

 

انتهای پیام/