شهردار زرند در دیدار با رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان:

برای موفقیت در اشتغال باید به آموزش های فنی و حرفه ای توجه داشته باشیم

مهندس محمدی شهردار زرند در دیدار با مداحی نژاد رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان انتخاب وی را به عنوان رئیس مرکز نمونه کشوری تبریک گفت.

به گزارش صدای زرند، مهندس محمدی توجه به صنعتی شدن شهرستان فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای و ترویج این آموزش ها در بین جوانان و نوجوانان را امری ضروری دانست و گفت: اگر می خواهیم در همه زمینه ها اشتغال و تقویت کارگاههای خود بیش از پیش موفق باشیم باید آموزشهای فنی و حرفه ای را به صورت جدی در سطح شهر ارائه نمائیم.

 

شهردار زرند از برگزاری کلاسهای ویژه برای نیروهای شهرداری گفت و تصریح کرد: شهرداری زرند نیز آمادگی دارد تا از کلاس های آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند در راستای بالا بردن تجربه و رسیدن به مرز پختگی نیروهای خود بهره گیری نماید و در این راه آماده ارائه هر گونه همکاری با این نهاد می باشیم.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات مداحی نژاد رئیس مرکز فنی و حرفه ای زرند گفت: اتکا به توانمندی های خود شهرستان و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان توانسته است موفقیت های خوبی را برای شهر زرند به ارمغان آورد که در این راه نباید از زحمات مدیر این مرکز به سادگی گذشت.

 

مهرداد مداحی نژاد رئیس مرکز فنی و حرفه ای زرند نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه شهردار زرند از تعامل خوب مرکز فنی و حرفه ای با ادارات و مراکز صنعتی گفت و تصریح کرد: یکی از نیازهای اصلی شهر زرند در حال حاضر بحث آموزش افراد در خصوص مشاغل مورد نیاز مراکز صنعتی می باشد.

 

رئیس مرکز فنی و حرفه ای زرند گفت: مرکز فنی و حرفه ای موفق می باشد که در وهله اول از امکانات بروز و نیروهای با تجربه و استاد کاران ماهر تجربه بگیرد.

 

مداحی نژاد تصریح کرد: اگر مدیران و مسئولین بتوانند با ارائه راهکارهای مناسب خلاءهای موجود جوانان و نوجوانان را رفع نمایند. قطعاً معضلات و آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

 

وی افزود: جوانان و نوجوانان شهرستان زرند به خوبی مهارت های آموزشی را فرا گرفته اند و در همه زمینه ها با این مرکز همکاری دارند که این امر جای بسی خرسندی برای شهر زرند دارد.

 

didar2

 

وی افزود: اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی را به معنی واقعی اجرائی نمائیم باید مشاغل خانگی را در بین جوانان و نوجوانان شهرستان و روستاهای اطراف به خوبی تعریف نمائیم.

 

وی در پایان افزود: خوشبختانه با شناسایی بیش از پیش نیازهای جامعه و ایجاد بستر مناسب برای آموزش مهارت‌های مورد نیاز شهرستان آینده درخشانی برای شهرستان و نیروهای کارآمد و جوان فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/