با حضور مسؤولان محلی:

۲ پروژه راهسازی در زرند افتتاح شد

به مناسبت دهه فجر ۲ پروژه راهسازی شامل بازارچه تجاری و روکش آسفالت در محور مواصلاتی زرند – راور بهره‌برداری شد.

به گزارش صدای زرند، به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند، پیش از ظهر امروز بازارچه تجاری با هزینه ۲ میلیارد ریال و ۱۵۰ متر مربع مسافت جنب مسجد ابوالفضل (ع) دوراهی سربنان محور مواصلاتی زرند – راور افتتاح شد.

 

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند زیباسازی این فضا را مهم ارزیابی کرد و گفت: در سال‌های گذشته در حاشیه این جاده بنا به ضرورت، دکه‌هایی احداث شده بود که زیبایی این فضا را تحت تاثیر قرار داده بود و به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و هیأت امنای مسجد بازارچه‌ای احداث شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند نیز زنده شدن وقف را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و از همه دست‌اندرکاران احداث و نگهداری این مسجد باشکوه تقدیر کرد.

 

وی همچنین به حرم شهدای گمنام که در جوار این مسجد قرار دارد اشاره کرد و افزود: از آنجا که این مسجد در مسیر مشهد مقدس قرار دارد به نیت امام هشتم (ع) هشت شهید گمنام در این محل دفن شدند اما به حرم آنها چندان توجهی نشده است.

 

ابراهیمی عنوان کرد: این شهدا حتی از نام خودشان گذشته‌اند لذا ما در شناساندن آرمان‌ها و اهداف آنها وظیفه سنگینی به‌دوش داریم.

 

eftetah fajr

 

افتتاح روکش آسفالت محور زرند – راور

 

پروژه روکش و درزگیری آسفالت محور مسجد ابوالفضل – راور با حضور مسؤولان افتتاح شد.

 

خنجری فرماندار زرند از تلاش‌های شبانه‌روزی به ویژه در فصل زمستان کارکنان اداره راهداری زرند تقدیر و تشکر کرد.

 

محور مسجد ابوالفضل – راور۳۶ کیلومتر است که ۳۰ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اداره راهداری زرند است که از محورهای عبور بارهای ترانزیتی بین بندرعباس و سرخس و همچنین تانکرهای حامل سوخت استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی است و ۲۸ کیلومتر آن افتتاح شد.

 

پورحبیبی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند نیز از پیگیری مسؤولان در زمینه تامین اعتبار این پروژه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/فارس