طی پیامی مشترک:

تبریک ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه به طور مشترک پیام تبریکی صادر کردند.

به گزارش صدای زرند،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه به طور مشترک پیام تبریکی صادر کردند.

 

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

 

دهه‌ی فجر، آن آیینه‌یی است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. امام خامنه ای (مدظله العالی)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش تو می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری.

 

بهمن که از راه می رسد، شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است. هر بهمن امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید. آری دهه فجری دیگر از راه رسید. دهه فجری که یادآور یاد و خاطره ابرمردی چون خمینی کبیر (رحمت الله علیه) است که تا ابد نام بلندش بر جریده زرین تاریخ و در قلب ملت قهرمان ایران و تمامی آزادی خواهان جهان ثبت و ضبط گردیده است و انقلابی که برگرفته از قیام عاشوراست و ریشه در همان عقاید عاشورایی‌ دارد، تنها یک رخداد تاریخی نیست بلکه یک حادثه ریشه‌دار فرهنگی و عقیدتی است و هر سال که می‌گذرد با وجود توطئه و تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن تازه‌تر و کاراتر می‌شود، مگر مضمون و محتوای عاشورا، منزوی شدنی است که انقلاب عاشورایی ملت بزرگ ایران اسلامی، منزوی شود، انقلاب اسلامی ایران به تبع حرکت و حیات سرور آزدگان جهان حضرت حسین بن علی‌ (علیه السلام)، خیزش و خاستگاهی جریان ساز است که ریشه در جغرافیای یکپارچگی و وحدانیت دارد که با رهبری حضرت امام خمینی ‌(رحمت الله علیه) و پشتیبانی ملت ایران انجام شد نه تنها سبب قطع ید و منافع استکباری شد، بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان به‌وجود آورد که با الگوگیری از آن منافع ظالمان و ستمگران به خطر افتاد و این پیروزی انقلاب اسلامی معادلات سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد.

 

گرچه استکبار جهانی و صهیونیسم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون لحظه‌ای از تجاوزگری و بحران آفرینی علیه کشور ما فروگذاری نکرده است و این روزها جهان به وضوح شاهد جنگ افروزی و درنده خویی استکبار علیه کشورهای اسلامی است و کارشان به جایی رسیده که در هیچ جای دنیا احساس امنیت نمی کنند و تمام منافع خود را نه تنها در دنیا، بلکه در درون خود به خطر افتاد که اینها همه از عنایات خداوند متعال است و باید شکرگذار باشیم.

 

moshtarak shahrokhi daftervalivaghih

 

این جانب به نمایندگی از پاسدران و بسیجان شهرستان زرند، همگام با سایر مردم این شهرستان ضمن حضور پرشور در مراسم جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و به ویژه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، آمادگی خود را در راستای خدمت در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور اعلام می نماییم و همه با وحدت، اتحاد و همدلی دست در دست آحاد ملت تحت رهبری فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای‌ (مدظله العالی) دفاعی سترگ و حماسه‌ای دیگر را در برابر شیطان بزرگ رقم زده و در پاسداری از آرمان‌های بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهیم ورزید و از مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان زرند دعوت بعمل می آوریم که با حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم این روز و با توکل به خداوند، پرچم خونرنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه الله اعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف) بسپاریم.

 

وعده دیدار: جمعه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح میدان ۲۲ بهمن همگام با مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان زرند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را سر خواهیم داد.

 

سرهنگ پاسدار علی اکبر شاهرخی – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند

 

علی اصغر کاشفی – مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند

 

انتهای پیام/