همزمان با دهه فجر:

۶۷ پروژه در زرند افتتاح و کلنگ‎زنی می‎شود

فرماندار زرند گفت: همزمان با دهه فجر ۶۷ طرح و پروژه عمرانی، آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و… در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‎شود.

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری امروز اظهار داشت: همزمان با سی‎و‎هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، ۶۷ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی، بهداشتی، فرهنگی، ورزشی و تولیدی در دهه فجر در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‎ها آغاز می‎شود.

 

وی بیان داشت: برای اجرای این طرح‎ها که در مناطق مختلف شهری و روستایی به بهره‎برداری می‎رسند در مجموع بیش از یک‎هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

خنجری تصریح کرد: از جمله مهم‎ترین این طرح‎ها بهره‎برداری از کارخانه کنسانتره سنگ آهن جلال‎آباد با سرمایه‎گذاری بیش از یک‎هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است.

 

وی افزود: گازرسانی، احداث خانه بهداشت، زیرسازی و آسفالت معابر، برق‎رسانی و آبرسانی از جمله طرح‎های روستایی در این شهرستان هستند.

 

فرماندار زرند با بیان اینکه با بهره‎برداری از این طرح‎ها زمینه اشتغال مستقیم شماری از شهروندان فراهم می‎شود، عنوان کرد: در بخش کشاورزی نیز تعدادی طرح دامداری، پرورش آبزیان و آبیاری تحت فشار به بهره‎برداری می‎رسد.

 

وی ابراز داشت: با بهره‎برداری از این طرح‎ها بیش از ۳۰ هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی این شهرستان از مزایای آن‎ها بهره‎مند می‎شوند.

 

خنجری خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد، بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار می‎شود.

 

وی اذعان داشت: محافل انس با قرآن، نواخته شدن زنگ انقلاب، یادواره شهدای شهرستان، غبارروبی قبور شهدا، دیدار با خانواده‎های معظم شهدا، تجمع بزرگ ایثارگران، ایستگاه‎های صلواتی و ویزیت رایگان بیماران از جمله این برنامه‎ها هستند.

 

خنجری اضافه کرد: آیین‎های ویژه جنگ شادی، جشنواره سوهان زرندی، مسابقات ورزشی، شب شعر و خاطره و نمایشگاه‎های فرهنگی و هنری با موضوع دستاوردهای انقلاب در مناطق مختلف برگزار می‎شود.

 

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند

 

فرماندار زرند عزت، عظمت و دوام انقلاب اسلامی را مدیون دهه مبارک فجر دانست و اظهار داشت: اگر امروز پس از گذشت چند دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر این عزت و عظمت افزوده می‌شود به دلیل حضور پرشور مردم در صحنه‎های مختلف انقلاب اسلامی است.

 

وی در ادامه به اهمیت برگزاری برنامه‌های ویژه گرامیداشت این ایام اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در راستای برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها و مراسم‎ها تمام توان خود را به کار گیرند.

 

خنجری با تأکید بر حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تصریح کرد: امیدواریم مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی یوم‎الله ۲۲ بهمن ماه بار دیگر برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برسانند و دشمنان ایران اسلامی را برای چندمین بار مأیوس کنند.

 

انتهای پیام/