دکتر امیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس:

نباید اجازه دهیم دانشگاه آزاد اسلامی با مشکل مواجه شود

امیری نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم دانشگاه آزاد اسلامی که چند میلیون دانشجو و فارغ التحصیل دارد و باری از روی دوش نظام هم در بعد آموزشی و هم در بعد اشتغال برداشته با مشکل مواجه شود.

امیری نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم دانشگاه آزاد اسلامی که چند میلیون دانشجو و فارغ التحصیل دارد و  باری از روی دوش نظام هم در بعد آموزشی و هم در بعد اشتغال برداشته با مشکل مواجه شود.

AZAD ZARAND

به گزارش ضدای زرند، رییس دانشگاه‌ آزاد اسلامی زرند در نشستی مشترک به همراه معاونان خود با نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری فرماندار این شهر دیدار و میهمانان شرکت کننده با طرح مسایل و مشکلات این واحد در این نشست در جریان اقدامات و برنامه‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف قرار گرفتند.

 

دکتر “حسین امیری خامکانی” نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور مجدد خود در این واحد دانشگاهی گفت: حضور در دانشگاه آزاد اسلامی و پیشرفت‌های حاصله در همه بخش‌ها برای هر شهروندی نشاط آور است و از این بابت خدای را شاکریم که یکی از آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) به تحقق پیوست تا هیچ فردی از تحصیل باز نماند.

 

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی میراث امام بزرگوار و دانشگاهی است که با هزینه مردمی و کاملا خصوصی اداره می‌شود این نگاه بزرگی بود که در‌‌ همان سالهای اولیه بعد از پیروزی انقلاب دانشگاه خصوصی در کشور راه اندازی شد و امروز با برکت اسم امام و سرمایه گذاری مردمی رشد کرده است باید قدردان باشیم.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با ابتکار عمل آموزش‌های دوره‌ای و تخصصی مورد نیاز دستگاه‌ها و شرکت‌ها را چاشنی کند حتی توسعه آموزش‌های عمومی و سما؛ تا از ظرفیت‌های فیزیکی و انسانی خود استفاده بهینه کند.

 

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشگاهی که چند میلیون دانشجو و فارغ التحصیل دارد و هزاران استاد و کارمند و پرسنل را مشغول به کار کرده و باری از روی دوش نظام هم در بعد آموزشی و هم در بعد اشتغال برداشته نباید اجازه دهیم با مشکل مواجه شود، لازم است با تنظیم و اخذ مجوز رشته های کاربردی و مورد نیاز بومی و محلی یا روشهای دیگر پذیرش‌های دانشجویی را بالا برد.

 

وی برای رفع مشکلات این واحد دانشگاهی قول مساعدت و همکاری جدی داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی میراث مبارکی است که از دست مبارک حضرت امام راحل به ما رسیده و باید برای تقویت بیشترش تلاش کنیم.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند نیز با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی از تمام توان شهرستان برای تقویت هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی خبر داده و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در امر آموزش عالی زرند پیشرو بوده و خدماتی که به شهرستان داشته از ذهن هیچ شهروند زرندی پاک نخواهد شد و بر همین اساس برای تقویت و توسعه بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی شهرستان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 

دکتر “کاظم نعمت الله‌زاده ماهانی” هم با قدردانی از حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار زرند در این دانشگاه گفت: خوشبختانه این واحد دانشگاهی با اعتماد مردم و حمایت مسئولان در طول ربع قرن فعالیت خود توانسته به موفقیت‌های بی‌شماری دست پیدا کند.

 

رییس دانشگاه‌ آزاد اسلامی زرند اظهار کرد: این دانشگاه در طول این سال‌ها توانسته بیش ۵ هزار و پانصد فارغ التحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی داشته باشد که جزیی از سرمایه‌های انسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند و این دانشگاه آزاد اسلامی بوده که توانسته بزرگ‌ترین فرصت را در سرزمین اسلامی‌مان به وجود آورد.

 

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زرند با همه مشکلات و نامهربانی‌هایی که در طول سالهای گذشته دیده اما با قدرت به رسالت فرهنگی خود ادامه داده و همین مسیر را نیز ادامه خواهد داد چراکه موفقیت‌های بی‌شماری چون ۴۴ رشته تحصیلی، ۴۴ عضو هیات علمی، ۶۰ نفر کارمند به همراه ۲۴۰۰۰ متر مربع فضای‌ آموزشی، اداری و رفاهی و ۴۶ هزار جلد کتاب را با تکیه بر اعتماد مردمی به دست آورده و با همین اعتماد ادامه حیات خواهد داد.

 

انتهای پیام/

آنا