رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند:

نظارت کامل بر بازار میوه، شیرینی و آجیل شب یلدا انجام می شود (+لیست قیمت ها)

مهندس باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند گفت: خوشبختانه در آستانه یلدا امسال انواع میوه و تره بار به وفور در بازار موجود است و بازرسی ها و نظارت بر بازار شهرستان در آستانه شب یلدا نیز تشدید شده و با واحدهای صنفی متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، مهندس باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند گفت: خوشبختانه در آستانه یلدا امسال انواع میوه و تره بار به وفور در بازار موجود است و بازرسی ها و نظارت بر بازار شهرستان در آستانه شب یلدا نیز تشدید شده و با واحدهای صنفی متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

 

باصره از آغاز طرح نظارتی و بازرسی برای بازار خبر داد و گفت: در آستانه شب یلدا طرح تشدید نظارت بر فعالیت بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار با هدف جلوگیری از افزایش قیمت و تهیه اقلام مورد نیاز مردم در سطح شهرستان در حال انجام است.

 

وی افزود: در این طرح فاکتور خرید و فروش، سود قانونی و اتیکت قیمت تمامی مراکز عرضه کالاهای اساسی بخصوص واحدهای عرضه آجیل و تنقلات، میوه و شیرینی فروشی ها و تره بار توسط ۳اکیپ بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان در این ایام در دو نوبت صبح و عصر نظارت می کنند.

 

miveh basereh1

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند با اشاره به نظارت مداوم و مستمر این اداره بر قیمت های اقلام و کالاها خاطر نشان کرد: نظارت و بازرسی بازار از سوی اداره به صورت مستمر وجود دارد اما در برخی زمانها نظیر شب یلدا و عید این نظارتها بیشتر شده و گشتهای بازرسی نیز افزایش می یابند.

 

وی در پایان خواستار مشارکت همشهریان در نظارت بر بازار شد و افزود: در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و کم فروشی اجناس و یا سایر تخلفات صنفی از طریق تلفن ۱۲۴ و یا ۳۳۴۳۷۲۷۲ تماس حاصل فرمایند و اطمینان خاطر داشته باشند موضوع در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.