ابراهیمی، امام جمعه زرند:

اعتماد به آمریکا اشتباه است

امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زرند با تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، هفته وحدت را بزرگترین نماد برادری و برابری مسلمانان جهان دانست و افزود: با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) فاصله بین دو میلاد حضرت رسول (ص) هفته وحدت نامگذاری شد و  هفته وحدت […]

امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زرند با تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، هفته وحدت را بزرگترین نماد برادری و برابری مسلمانان جهان دانست و افزود: با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) فاصله بین دو میلاد حضرت رسول (ص) هفته وحدت نامگذاری شد و  هفته وحدت فرصتی برای تعامل و همبستگی بیش از پیش در بین مسلمانان است.

 

ebrahimi 001

 

به گزارش صدای زرند حجت الاسلام علی ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در ادامه با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: نام‌گذاری روز وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت شهادت آیت الله مفتح می‌باشد که در حقیقت آیت‌الله مفتح از یادگارهای والا و ارزشمند امام خمینی (ره) و پرچمدار وحدت حوزه و دانشگاه بودند.

 

وی افزود: دشمنان برنامه‌ریزی کرده بودند که دین را از بین ببرند و جوانان را در دانشگاه‌ها بی‌دین تربیت کنند تا به اهداف شوم خود برسند. اما به برکت انقلاب و حضرت امام (ره) توطعه‌های آنان نقش بر آب شد و وی شهادت شهید مفتح را روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری کردند. بنا بر این، علم و فرهنگ در دانشگاه و حوزه در صورتی که با یکدیگر باشند. رشد، توسعه و آبادانی ایران اسلامی را به دنبال خواهند داشت.

 

امام جمعه زرند در ادامه با اشاره به آزادسازی حلب در سوریه، آزادسازی حلب را پیروزی بزرگ ارتش سوریه و مقاومت اسلامی دانست و گفت: به برکت خون شهدای مدافع حرم و استقامت، حلب سوریه دومین شهر بزرگ سوریه از دست تروریست‌ها و حامیان مزدور آنها آزاد شد.

 

خطیب جمعه زرند در بخش دیگری از سخنانش به رزمایش محمد رسوالله اشاره کرد و برگزاری رزمایش موفقیت آمیز را نشان از قدرت و عظمت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: این رزمایش نمایش اقتدار و صلابت ایران در منطقه را به رخ همه دشمنان ایران اسلامی کشید.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی با اشاره به دیدار اخیر هیئت عراقی با مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که به آمریکا اعتماد نکنید. هرجا که ایران به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، ضربه خوردیم و هرجا اعتماد به دشمن نکردیم پیروز شدیم و سازش جز ضرر هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته است، لذا آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

 

انتهای پیام/