حبیب الله خنجری فرماندار زرند:

هرجا مشارکت مردم بیشتر باشد موفقیت درامورات نیز قطعاً بیشتر خواهد بود.

جلسه مدیران کمیته جامعه ایمن به ریاست حبیب الله خنجری فرماندار زرند و با حضور اعضای این کمیته در فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند،فرماندار زرند  دراین  جلسه گفت:یکی از اهداف کمیته جامعه ایمن پیوستن شهرستان به جامعه جهانی جوامع ایمن است.وبرای رسیدن به این امررفع نقاط حادثه خیز وپرخطر حائز اهمیت می باشد.

 

نماینده عالی دولت همچنین گفت : در راستای پیوستن زرند به سازمان جهانی جوامع ایمن اهتمام و  توجه مسئولین امر به مقررات و ضوابط آن نیز اهمیت خاصی دارد.

 

وی درادامه  به نقاط حادثه خیز درشهرستان اشاره کرد و افزود: صد نقطه حادثه خیز درشهرستان شناسایی و اولویت بندی گردیده که یکی از پرخطرترین آنها  گردنه ده علیرضا می باشد که غیر ایمن بودن این نقطه سالانه منجر به  واژگونی خودروهای زیادی بالاخص کامیون هایی که از این محور جهت طردد می کردند، می شد. که خوشبختانه ازابتدای امسال با توجه به تخصیص اعتبار و اصلاح نسبی این نقطه، آمار حوادث آن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است .

 

jaleseh iman

 

فرماندار زرند  گفت: ما در اجرای بهترطرح جامعه ایمن ، درکنار اهرم های قانونی باید مشارکت عمومی مردم را افزایش دهیم چرا که هرجا مشارکت مردم بیشتر باشد موفقیت درامورات نیز قطعاً بیشتر خواهد بود.

 

این جلسه چندین مصوبه داشت که از مهمترین انها میتوان به  اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای پرخطر،  نصب سرعتگیر با نظر کارشناسان درنقاط حادثه ساز،  نصب وسایل بازی درپارکها با رعایت نکات ایمنی واستاندارد ،  پیگیری  سیستم روشنایی درمحور زرند – سیریز- بافق چهاراه سنگ سیریز و ورودی یزدانشهر و نصب تابلوی راهنمایی محورزرند- رفسنجان با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ، اشاره کرد.