به مناسبت هفته معلولین انجام گرفت:

دیدار شهردار و رییس بهزیستی زرند با جمعی از توانخواهان

مهندس احمد محمدی شهردار زرند به همراه وحید طهماسبی رییس اداره بهزیستی شهرستان زرند با جمعی از معلولین شهرستان زرند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای زرند، شهردار زرند در این نشست ضمن تقدیر از روحیه صبر و از خودگذشتگی این خانواده‌ها گفت: معلولین همواره مورد لطف و عنایت خداوند می‌باشند.

 

Shahrdari Behzisti SZ562sd01

 

شهردار زرند در ادامه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دیدگاه‌های شهرداری برای احداث پروژه‌های عمرانی شهر، در نظر گرفتن فضایی مناسب برای تردد و تفریح معلولان می‌باشد که در این خصوص کلنگ احداث مجموعه بوستان ویژه معلولین به زمین زده شده است.

 

مهندس محمدی افزود: اگر زمینه برای حضور فعال معلولان در جامعه فراهم شود این عزیزان می‌توانند در تمامی فعالیت‌های شهرستانی و به حرکت درآوردن چرخ‌های صنعتی شهرستان نیز نقش بسزائی داشته باشند.

 

وی ضمن تقدیر از رئیس اداره بهزیستی زرند خواستار مشارکت مسئولین در راستای کمک گرفتن از معلولین در همه زمینه‌ها شد و گفت: هرچند مشکلات ویژه معلولین در سطح شهر زیاد می‌باشد و ما نمی‌توانیم همه آنها را برطرف نمائیم ولی سعی داریم با همکاری همه فضاهایی استاندارد را برای معلولین جامعه فراهم آوریم.

 

منتخب شورای شهر زرند از خرید مجموعه‌های بازی و تندرستی ویژه معلولین نیز خبر داد و گفت: ظرف مدت ۴۸ساعته گذشته ضمن رایزنی با شرکت‌های مختلف در خصوص ست‌های تندرستی و ورزشی این کار را در راس برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و امیدواریم به زودی شاهد این مجموعه باشیم.

 

وی از راه‌اندازی اتوبوس ویژه معلولین در سطح شهر زرند خبر داد و گفت: این طرح نیز با همکاری اداره بهزیستی زرند به زودی اجرائی و عملیاتی خواهد شد.

 

شهردار زرند به آسفالت معبر اصلی شهرک مسکن مهر اشاره کرد و گفت: آسفالت این معبر نیز به زودی و توسط نیروهای شهرداری انجام خواهد شد تا حداقل بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان ساکن این شهرک را برطرف نمائیم.

 

وی از راه اندازی مجموعه تجاری با همکاری شهرداری و اداره صنعت و معدن خبر داد و گفت: به زودی بسیاری از مشکلات ساکنین این شهرک را با همکاری اداره بهزیستی برطرف خواهیم نمود.

 

وحید طهماسبی رئیس اداره بهزیستی زرند نیز در این دیدار از اقدامات بسیار خوب شهرداری و شورای شهر که در زمینه مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولان در سطح شهر  انجام شده است تشکر کرد و افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب و ایده‌آ ، این فعالیت‌ها باید استمرار داشته باشد و کارهای زیادی صورت بگیرد.

 

طهماسبی تصریح کرد: نگاه و دید شهردار زرند به جامعه معلولین یک نگاه ویژه می‌باشد و حضور ایشان در جمع ساکنین این شهرک نشان از اهمیت این موضوع دارد.

 

رییس اداره بهزیستی زرند در ادامه افزود: فعالیت‌های خوبی برای شهروندان معلول در سطح شهر به انجام رسیده است ولی باید سعی نماییم تا نگاه و دید جامعه را نسبت به جامعه معلولین تغییر  داده و شهروندان را با فعالیت‌ها و توانمندی‌های بیشتر این قشر بیشتر آشنا نماییم.

 

وی خواستار اصلاح بعضی از ورودی‌های ادارات سطح شهر از سوی شهرداری زرند شد و افزود: اقدام شهردار زرند در دیدار با جامعه معلول شهرستان زرند بسیار ارزشمند است و امیدواریم سایر مسئولین نیز ضمن دیدار با این خانواده‌ها مشکلات آنها را نیز برطرف نمایند.

 

شایان ذکر است مهندس محمدی شهردار زرند و طهماسبی ربیس اداره بهزیستی زرند در دیدار جداگانه‌ای با دو کارمند شهرداری دیدار و ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات آنان که علیرغم مشکلات جسمی و حرکتی با کار شرافتمندانه و متعهدانه خود موجبات آسایش و روزی حلال خانواده خود را فراهم نموده‌اند با اهدای هدایایی از آنان تجلیل کردند.

 

انتهای پیام/