فرماندار زرند در جلسه شورای قشر بسیج ادارات:

روحیه انقلابی و جهادی باید در فضای نظام اداری جاری باشد

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که من زرند را به ۱۲ هزار رزمنده اش می‌شناسم اظهار داشت: قطعاً خانواده‌های زرندی از بدو انقلاب جزء بسیج بوده‌اند و هستند و کار انقلابی می‌کنند و این روحیه انقلابی و جهادی باید در فضای نظام اداری همواره جاری باشد.

صبح امروز جلسه شورای قشر بسیج ادارات حوزه مقاومت حضرت صاحب الزمان (عج) با حضور خنجری فرماندار، سروان پاسدار یزدانی فرمانده بسیج ادارات و تنی چند از اعضاء این شورا به میزبانی اداره امور آبیاری شهرستان زرند برگزارشد.

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند،‌ در ابتدای جلسه مهندس عباس سلطانی رئیس اداره آبیاری شهرستان زرند ضمن عرض خیرمقدم و تبریک هفته بسیج با ارائه گزارشی در  خصوص منابع آبی شهرستان اظهار داشت: برداشت‌های اضافی از آب‌های زیرزمینی در دهه‌های اخیر بخصوص در دشت‌های شهرستان، باعث افت سطح آب زیر زمینی و خشک شدن تدریجی قنات‌ها شده است.

 

basij_sz5s623d01

 

ایشان گفت:‌ به منظور مدیریت و بهره‌برداری بهتر از منابع، کانتور هوشمند بر چاههای آبی نصب شده و با برنامه‌ریزی خاموشی چاههای آب کشاورزی در حجم بیش از ۱۵ هزار مترمکعب آب صرفه‌جوئی شده و جهت حفاظت از منابع آبی هر ماه سطح منابع آبی شهرستان بشکل دقیق اندازه‌گیری می‌شود.

 

در ادامه جلسه حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند طی سخنانی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) و گرامیداشت هفته پربرکت بسیج، از راهپیمائی اربعین حسینی بعنوان یکی از بزرگترین راهپیمائی‌ها در جهان یاد کرد.

 

وی همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که من زرند را به ۱۲ هزار رزمنده اش می‌شناسم اظهار داشت: قطعاً خانواده‌های زرندی از بدو انقلاب جزء بسیج بوده‌اند و هستند و کار انقلابی می‌کنند و این روحیه انقلابی و جهادی باید در فضای نظام اداری همواره جاری باشد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند افزود:  امروز بسیجیان پرچمدار گسترش فرهنگ، معنویت و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده نظام اسلامی‌اند. وجود انگیزه‌های قوی دینی و معنوی و ماهیت چند بعدی بسیج در جمهوری اسلامی باعث توانمندی این نیروی عظیم و کم هزینه بویژه در بحث اقتصاد مقاومتی شده است.

 

فرماندار زرند ادامه داد: نهج‌البلاغه در سه قسمت حکمت‌ها، نامه‌ها و خطبه‌های امیرالمومنین (ع) شرایطی را برای کارگزاران اسلامی مشخص کرده است که اگر ما به آنها عمل کنیم بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد از معضلات و آسیب‌های اجتماعی ما حل خواهد شد

 

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌ها و صفات مهم کارگزاران سعه صدر است؛ باید کارگزاران در قبال خواست‌های مشروع مردم و رسیدگی به مشکلات آنان پرحوصله بوده و همت بلند داشته باشند.

 

فتح‌الله رجبی از اعضاء شورا نیز با اشاره به مطالبی از نهج‌البلاغه پیرامون کارمند انقلابی و اداره اسلامی  و نقش کارگزاران در جوامع بشری مطالبی چند بیان نمودند.

 

در خاتمه این نشست سروان پاسدار محسن یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان زرند ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدعوین عزیز در جلسه اظهار داشت: بسیج یعنی بدنه فعال ملت و به فرمایش امام خامنه‌ای (مد ظله) جهت رسیدن به جامعه اسلامی و انقلابی باید بسیج  ده‌ها میلیونی تشکیل شود لذا نیازمندیم کارمند انقلابی و اسلامی داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: ما باید برنامه‌های کاربردی و عملی را درپیش گیریم تا کل مجموعه کارمندان با روحیه بسیجی و جهادی از این راه کاره‌ها استفاده بهینه را ببرند.

 

شایان ذکر است در پایان این نشست نماز وحدت جماعت ظهر و عصر با حضور جمع کثیری از مدیران و روسای ادارات شهرستان اقامه گردید.

 

انتهای پیام / اکبرابراهیمی زرندی