فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرند اعلام کرد:

دانشگاه آزاد اسلامی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرند در خصوص موفقیت ها و توانمندیهای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این دانشگاه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه آموزشی است که توانسته با تکیه بر توان فرزندان همین مرز و بوم به موفقیت های بزرگ و بی نظیری دست پیدا کند و این موفقیت ها در برخی رشته های تحصیلی گوی سبقت را نیز از دانشگاه های دولتی ربوده اند که این مساله نتیجه و حاصل تعهد اساتید و پرسنل این دانشگاه می باشد.

دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند به همراه معاونین و مدیران بخش های مختلف این دانشگاه به دیدار فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت زرند رفته و انتصاب وی را به این سمت تبریک گفتند.

 

به گزارش صدای زرند، کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج و اربعین حسینی به فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت زرند و بسیجیان سلحشور ایران اسلامی گفت: بسیج، بر اساس ارزش های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن، این است که از اعتقاد میلیون ها انسان برخاسته است.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند افزود: حضرت امام خمینی رحمه الله با بینش عمیق خود، بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت، تأکید ورزید. ایشان با درایت بی نظیر خود در سال های سخت دفاع، قشرهای گوناگون را به یک پارچگی و بسیج عمومی برای نجات کشور از بحران جنگ تشویق کرد. قدرت مردم در پرتو تدبیر آن پیر فرزانه و پیوند الهی آنان با یکدیگر، نه تنها کشور را از رنج های جنگ نجات داد، بلکه بعد از جنگ نیز بسیج را به عنوان یکی از بزرگ ترین و محکم ترین نهادهای کشور مطرح ساخت.

 

وی با اشاره به همدلی، همفکری و ولایتمداری  آحاد مردم ایران اسلامی در تمام مراحل این انقلاب بخصوص دفاع مقدس تصریح کرد: امروز همه مردم بخصوص جوانان و دانشگاهیان همچون دوره های گذشته این انقلاب آماده اند تا ایران اسلامی یکبار دیگر تحت رهبری مقام معظم رهبری این نبرد اقتصادی را پشت سر گذاشته و در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز توانمندی خود را به رخ دشمنان انقلاب و اسلام بکشد.

 

این استاد دانشگاه در پایان ضمن اشاره به تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی زرند عنوان کرد: این دانشگاه از سال ۶۹ فعالیت خود را در دو رشته تحصیلی آغاز و امروز با ۴۵ رشته های در مقاطع مختلف بخصوص دو رشته روانشناسی و پترولوژی در مقطع دکتری و ۴۴ عضو هیات علمی تمام وقت به بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان تبدیل شده است و این اطمینان را خواهیم داد چون گذشته همه توان خود را به کار گیریم تا دو نهاد برخاسته از بطن انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه‌آزاد اسلامی در کنار هم بتوانند در مسیر تعالی این اهداف مقدس انقلاب گام بردارند.

 

در ادامه حجه الاسلام عباس امیری مقدم رییس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه نیز ضمن تبریک این انتصاب و گرامیداشت این ایام با ذکر روایتی از معصوم (ع) گفت: مسولیت گرفتن یعنی تعامل با همه بخشها و گروههای جامعه یک مسول و مدیر انقلابی هیچ گاه نباید در رفتار و کردارش پس از قبول مسولیت هیچ تغییری بوجود آید و رفع حوایج مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد چرا که رسیدگی به امور مردم خود عبادت است.

 

sarhangaliakbarshahrokhi_sz65sd01در پایان سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر شاهرخی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زرند ضمن قدردانی از توجه و حضور دانشگاهیان بخصوص مسولین دانشگاه آزاد اسلامی زرند به سپاه و بسیج گفت: خوشحالم از اینکه خود فارغ التحصیل این نهاد علمی هستم و به دانشجویی در این دانشگاه افتخار میکنم.

 

فرمانده سپاه ناحیه زرند ضمن بیان خاطراتی از دوران دانشجویی خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تصریح کرد: نقش علم برای همه محرز است. چرا که دیدارهای مقام معظم رهبری با دانشجویان نیز رنگ و بوی خاصی داشته و همین امر بر اهمیت علم و دانش نزد معظم له تاکید داشته و ایشان تاکید فرمودند که علم باعث قدرت است پس توجه به مراکز علمی و دانشگاهی وظیفه همه بخش هاست.

 

وی افزود: موفقیت های بزرگ علمی ما در زمینه سلول های بنیادین که امروز توانستیم خود را به اروپا برسانیم و ساخت موشک های نقطه زن در صنایع دفاعی همه و همه نشانگر ولایتمداری جوانان برومند این سرزمین است که اگر همه توان خود را برای توجه بیشتر به دانش بومی و دانشگاه های خود معطوف سازیم قطعا توانمان را به قدرتهای جهانی اثبات خواهیم نمود.

 

این مقام مسول در خصوص موفقیت ها و توانمندیهای دانشگاه آزاد اسلامی  اظهار کرد: این دانشگاه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه آموزشی است که توانسته با تکیه بر توان فرزندان همین مرز و بوم به موفقیت های بزرگ و بی نظیری دست پیدا کند و این موفقیت ها در برخی رشته های تحصیلی گوی سبقت را نیز از دانشگاه های دولتی ربوده اند که این مساله نتیجه و حاصل تعهد اساتید و پرسنل این دانشگاه می باشد.

 

وی در پایان از آمادگی دستگاه تحت فرمان خود  برای اجرا و پررنگ تر شدن فعالیت های فرهنگی بین جوانان دانشجو نیز خبر داد.

 

انتهای پیام / مسعود لشکری