پیکر حجت الاسلام عباس پورمحمدی در رفسنجان تشییع شد:

آیین تشییع و تدفین حجت الاسلام عباس پورمحمدی در رفسنجان

پیکر یار دیرین امام راحل و رهبری حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی روز چهارشنبه در رفسنجان تشییع و به خاک سپرده شد.

صدای زرند،آیین تشییع و تدفین این عالم مجاهد با حضور آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مشاور عالی استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان استان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

 
پیکر حجت الاسلام پورمحمدی از منزلش در خیابان شهید پورمحمدی تا مسجد امام خمینی (ره) تشییع شد و آیت الله جعفری امام جمعه کرمان بر پیکرش نماز اقامه کرد.

 
پیکر این روحانی گرانقدر پس از قرائت زیارت عاشورا در مسجد امام خمینی (ره) که سالها امام جماعت آن را برعهده داشت در جوار قبور مطهر شهدای گمنام به خاک سپرده شد.

 
وی از مبارزان برجسته در دوره انقلاب بود و منزلش به عنوان پایگاهی برای حضور روحانیون، فعالان و مبارزان انقلابی و سیاسی به شمار می آمد.

 

 

tashie1

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با صدور پیامی، درگذشت روحانی مبارز، پارسا و مردمی حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی رفسنجانی را تسلیت گفتند و جمعی از مسئولان کشوری نیز به همین مناسبت پیام های تسلیتی صادر کردند.

 
حجت الاسلام پورمحمدی پدر شهید علی پورمحمدی، ۹۲ سال سن داشت که بر اثر بیماری و کهولت سن دوشنبه شب در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 
امام جمعه رفسنجان هم به مناسبت درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی رفسنجانی، سه روز در این شهرستان عزای عمومی اعلام کرد.
آیین ترحیم حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی عصر فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۴ تا ۱۶ به طور همزمان در مسجد امام خمینی (ره) (آقایان) و مسجد جامع رفسنجان (بانوان) برگزار می شود.