دکتر صادق‌زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان

تیم های بحران، پیشگیری و مداخله در زرند تشکیل می شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمان از تشکیل سه تیم عملیات بحران، پیشگیری و مداخله در بحران‌ های روانی مردم شهرستان زرند خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان از تشکیل سه تیم عملیات بحران، پیشگیری و مداخله در بحران‌ های روانی مردم شهرستان زرند خبر داد.

behzisty-zarand-1

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، “عباس صادق‌ زاده” در ستاد بحران اداره بهزیستی زرند افزود: انبار بهزیستی برای پشتیبانی زلزله احتمالی این شهرستان تجهیز می ‌شود.

وی اظهار کرد: مدیریت و مداخله در مسائل روحی و روانی یکی از وظایف بهزیستی پیش از وقوع حادثه است که سبب کاهش ناآرامی در بین اقشار مختلف مردم در این شهرستان می‌ شود.

وی با بیان اینکه تقویت و حمایت روحی و روانی یکی از انتظارات مردم شهرستان زرند در شرایط کنونی است گفت: مشاوران باید با تسلط بر خود، مردم را به آرامش دعوت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان برنامه‌ ریزی برای مدیریت پیش از حوادث غیرمترقبه را ضروری دانست و افزود: اقدامات برنامه ‌ریزی شده در کاهش بحران و ایجاد فضای آرام در بین مردم تأثیرگذار است.

وی از تشکیل پایگاه مدیریت در بحران اجتماعی و تشکیل اتاق فرماندهی در شهرستان زرند خبر داد و تصریح کرد: شهرستان‌ های مجاور برای همکاری و مداخله در مسائل روحی و روانی در زرند مستقر شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این سفر نیز از مراکز و مهدهای کودک زیر نظارت بهزیستی بازدید کرد.

 

 behzisty-zarand-2

انتهای پیام/