تبریک فرماندار زرند به مناسب هفته نیروی انتظامی

حبیب‌الله خنجری: خداوندا بر محمد و خاندان او درود فرست و سرحد کشور مسلمانان را به عزت خود محفوظ دار، نگاهداران آن را به نیروى خود تقویت فرما و از دارائى خود عطاى فراوان بر ایشان ببخش‏.

Khanjariبه گزارش صدای زرند، حبیب‌االله خنجری، فرماندار زرند به مناسب هفته‌ی نیروی انتظامی طی پیامی این هفته را به نیروهای دلاورمرد انتظامی تبریک و تهنیت گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

 

شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور عزیزمان ایران اسلامی منبعث از تلاش‌های سترگ و نیروی دلاورمردانی‌ست که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌نمایند. نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان‌آور آرامش و عدالت باشد. امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره‌ی حضور نیروی انتظامی در جامعه است.

 

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت هفته نیروی انتظامی و قدردانی و سپاسگزاری از زحمات ارزشمند کلیه کارکنان غیور و تلاشگر نیروی انتظامی، به پاس چنین نعمتی دست دعا به آسمان بلند نموده و چون مولایمان امام سجاد (ع) از خداوند می‌خواهم:

 

«اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ حَصِّنْ ثُغُورَ الْمُسْلِمِینَ بِعِزَّتِکَ ، وَ أَیِّدْ حُمَاتَهَا بِقُوَّتِکَ ، وَ أَسْبِغْ عَطَایَاهُمْ مِنْ جِدَتِکَ»

 

خداوندا بر محمد و خاندان او درود فرست و سرحد کشور مسلمانان را به عزت خود محفوظ دار، نگاهداران آن را به نیروى خود تقویت فرما و از دارائى خود عطاى فراوان بر ایشان ببخش‏.

 

حبیب‌الله خنجری – فرماندار شهرستان زرند

 

انتهای پیام/