قدرت نظامی و انتظامی یکی از عوامل مهم پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی است

امام جمعه زرند گفت: یکی از عامل مهم پیشرفت و اقتدار نظام نیرورهای مسلح و قدرت نظامی و انتظامی است. امروزه ممکن است کسانی درون نظام حرف دشمن را نقل کنند و بگویند اگر کشورهای دنیا پیشرفت کردند (مثل آلمان و ژاپن) دست از نیروی مسلح خودشان برداشتن و شروع به سازندگی کردند اما این حرف دشمن است این کشورها را نگذاشتن نیروی مستقل و مقتدر درست کنند و در واقع این کشورها نتوانستن زیر سلطه ابر قدرت ها دنیا قد علم کنند و امنیت داشته باشند. این مایه افتخار جمهوری اسلامی است که در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و نیروی نظامی و انتظامی مقتدر و مستقل و بدون هیچ گونه وابستگی درست کرده و این یعنی اقتدار.

امام جمعه زرند به مناسبت هفته نیروی انتظامی در  صبحگاه مشترک در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان با تمسک به آیات و روایت اظهار داشت: عامل اقتدار و پشرفت جمهوری اسلامی نیروی مسلحه با بصیرت و ولایت‌مداراست.

 

hafte_niroentezami_sz5sds11به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی با عرض تبریک هفته نیرویی انتظامی به همه‌ی نیروهای نظامی و انتظامی گفت: عوامل پیشرفت و اقتدار جمهور اسلامی چند چیز است اولاً رهبری عالمانه و آگاهانه‌ی حضرت امام (ره) و امروز هم مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، رهبری که قبل از انقلاب هنگام انقلاب و بعد انقلاب همواره پیشوای مردم بوده و مردم را راهنمایی کردند تا به دشمن وابسته نشوند و امروز هم این پرچم اقتدار و رهبری و پیشوایی بر دوش حضرت آیت‌الله الامام خامنه‌ای حفظه الله تعالی است.

 

نمایند ولی فقیه در ادامه دومین عامل اقتدار این نظام را ایمان مردم به رهبر و ولی فقیه و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری داخل صحنه بودن و بصیرت داشتن شمرد و افزود: هرچه داریم از حضور بابصیرت مردم داخل صحنه داریم.

 

وی گفت: یکی دیگر از عامل مهم پیشرفت و اقتدار نظام نیرورهای مسلح و قدرت نظامی و انتظامی است. امروزه ممکن است کسانی درون نظام حرف دشمن را نقل کنند و بگویند اگر کشورهای دنیا پیشرفت کردند (مثل آلمان و ژاپن) دست از نیروی مسلح خودشان برداشتن و شروع به سازندگی کردند اما این حرف دشمن است این کشورها را نگذاشتن نیروی مستقل و مقتدر درست کنند و در واقع این کشورها نتوانستن زیر سلطه ابر قدرت ها دنیا قد علم کنند و امنیت داشته باشند. این مایه افتخار جمهوری اسلامی است که در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و نیروی نظامی و انتظامی مقتدر و مستقل و بدون هیچ گونه وابستگی درست کرده و این یعنی اقتدار.

 

وی در ادامه افزود: نیرو مسلح باید هم قدرت دفاعی و هم تهاجمی داشته باشد که این خواست مردم و رهبر ما است و قرآن کریم هم همین دستور را به ما می‌دهد که در مقابل تهاجم بیگانگان باید نیروی مقتدر و ولایت‌مدار داشته باشیم و نیرو مسلح ما باید روز به روز بر اقتداردفاعی و هجومی خود بیفزاید تا دشمن جرات تجاوز به این مرز و بوم را نداشته باشد و بداند که دشمن اگر کمترین سستی را احساس کند از همان جا نفوذ می‌کند و به جمهوری اسلامی ضربه می‌زند راه نفوذ را باید بست.

 

امام جمعه زرند اظهار داشت: امروز امنیت کشور بخاطر خدمت خالصانه‌ی شما فرزندان معنوی نیروی نظامی و انتظامی دستگاه امنیت است امنیت این کشور در دنیا بی‌نظیر است کشورهای که ادعای نظامی دارند در مقابل فتنه‌گران و دشمنان کم آوردند، اما با یاری خداوند هنوز دشمنان نتوانستند داخل این کشور نفوذ کنند و ضربه بزنند و ما شاکر این نعمت و مدیون امام (ره) و شهدا جانبازان و ایثارگران و همه شما فرزندان این ملت هستیم که با جان فشانی خود از این ملت و نظام اسلامی حمایت و حفاظت می‌کنید.

 

hafte_niroentezami_sz5sds01 hafte_niroentezami_sz5sds02 hafte_niroentezami_sz5sds03 hafte_niroentezami_sz5sds04 hafte_niroentezami_sz5sds05 hafte_niroentezami_sz5sds06 hafte_niroentezami_sz5sds07 hafte_niroentezami_sz5sds08 hafte_niroentezami_sz5sds09 hafte_niroentezami_sz5sds10

 

انتهای پیام/