آخرین اخبار ورزشی زرند/ اختتامیه مسابقات والیبال بانوان زرند برگزار شد

خلاصه ای از آخرین خبرهای ورزشی شهرستان زرند.

به گزارش صدای زرند، جدیدترین اخبار ورزشی مرتبط با شهرستان زرند در این بخش خدمت دوست داران ورزش شهرستان ارائه می شود.

SportNews

اختتامیه مسابقات والیبال شهرستان زرند

 

مسابقات والیبال بانوان جام یادوراه قربانیان منا با شرکت ۲۰ تیم در سه رده مینی ، آموزشی و حرفه ای برگزار شد.

 

که در مجموع تیم مینی علوی مقام اول را کسب کردند ۱۲ تیم در مقطع آموزشی شهرستان شرکت داشتند که تیم بهاآباد اول – کشاورز ده شیخ دوم – نیروگاه برق سوم را کسب کردند و ۵ تیم در مقطع حرفه ای حضور داشتند که تیم سادات اول ، روح آباد دوم و تیم بانوان زرند سوم شدند.

 

همچنین اختتامیه این مسابقات در سالن شیرودی با حضور مسئولین برگزار شد.

 

valiball-banavan

 

 

مسابقات کاراته بانوان سبک شوتوکان

 

مسابقات کاراته بانوان سبک شوتوکان jka به میزبانی شهرستان دلیجان استان اراک انتخابی کشور ایرلند برگزار گردید.

 

این مسابقات در دو رده کاتا و کمیته با حضور ۱۳ استان و ۳۸۰ ورزشکار برگزار شد و همچنین از شهرستان زرند یک تیم در این رقابت ها حضور داشتند و در مجموع در رده کاتا و کمیته تیم استان کرمان مقام اول را کسب نمود.

 

اسامی مدال آوران زرند در این رقابت ها به شرح ذیل است: راحله محمدی مقام اول در رشته کومیته – فاطمه احمدی مقام دوم در رشته کومیته – معظمه خالقی مقام دوم در رشته کومیته – زهرا قلیزاده مقام سوم در رشته کاتا – الهه یزدانی مقام سوم در رشته کومیته –بنفشه جعفرزاده مقام سوم در رشته کاتا و کومیته یادآور میشوم مربیگری تیم شهرستان زرند را خانم ها فرشته کردستی و  فاطمه علیزاده برعهده داشتند.

 

 
مسابقه سبک شیتوریوشیتوکای کاراته

 

مسابقه سبک شیتوریوشیتوکای کاراته شهرستان زرند به مناسبت گرامیداشت شهدای منا با حضور ۴ تیم و ۷۰ ورزشکار در محل سالن شیرودی برگزار گردید.

 

در پایان تیم ذغالسنگ مقام اول، اوتانا مقام دوم، نعیم آباد و قطران مقام سوم مشترک را کسب کردند مربیگری تیم ذغالسنگ را خانم معظمه میرعلیزاده برعهده داشتند.

 

انتهای پیام/