برگزاری جشنواره ثبت ملی سوهان زرند در آینده ای نزدیک

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در دیدار رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با اشاره به اهمیت این رویداد گفت: امیدواریم با ثبت ملی این محصول و سوغات که روند سه ساله‌ای جهت ثبت آن طی شده است بخشی دیگر از توانمندی‌های شهرستان زرند به کشور عزیزمان معرفی شود.

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند در دیدار رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با اشاره به اهمیت این رویداد گفت: امیدواریم با ثبت ملی این محصول و سوغات که روند سه ساله‌ای جهت ثبت آن طی شده است بخشی دیگر از توانمندی‌های شهرستان زرند به کشور عزیزمان معرفی شود.

 

khanjeri-Farmandar-zarandخنجری افزود: باید طی برنامه‌ریزی دقیق و مدون این محصول ارزشمند با کیفیت عالی به بازارهای جهانی برسد.

 

فرماندار زرند ضمن تقدیر از تلاش های میراث فرهنگی برای ثبت ملی سوهان گفت: ان شاالله جشن بزرگ ثبت ملی سوهان زرند با مشارکت دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

 

ایشان خاطر نشان ساخت: در این جشنواره که سعی می‌کنیم به ‌صورت زنده از تلویزیون پخش شود به معرفی سایر توانمندی‌های شهرستان نیز اشاره خواهد شد.

 

محمد اسلامی رئیس نمایندگی میراث فرهنگی زرند نیز گفت: ثبت ملی سوهان زرند در سایه توجه مدیر کل میراث فرهنگی استان و فرماندار محترم شهرستان و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش همه صنعتگران این حوزه محقق شده است که امیدواریم این اتفاق ارزشمند به توسعه شهرستان کمک نماید.

 

اسلامی افزود: جای بسی خوشحالی است که مقام اول اجرایی شهرستان با حساسیت پیگیر برگزاری جشنواره کشوری سوهان زرندی هستند.

 

رئیس نمایندگی میراث فرهنگی در پایان از توجه ویژه دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

 

انتهای پیام/