هیات رئیسه شورای شهر زرند مشخص شد / رای اولی شورای شهر زرند در سال آخر رئیس شورا شد

با رأی اعضای شورا، مهدی برهانی‌نژاد به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر زرند انتخاب شد.

به گزارش صدای زرند، دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵رای‌گیری هیات رئیسه شورای شهر زرند با حضور تمامی اعضای شورای شهر زرند در محل این شورا برگزار شد.

Mehdi-Borhaninejad10101

در این روز حاج عباس ایرانمنش و حاج مهدی برهانی‌نژاد به عنوان کاندیدای ریاست شورای شهر زرند اعلام آمادگی کرده بودند که با رای‌گیری انجام شده، حاج مهدی برهانی‌نژاد رای اولی مردم در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر زرند با ۶ رای از ۹ رای اعضای شورای شهر زرند، به عنوان رئیس شورای شهر زرند در آخرین سال این شورا انتخاب شد.

 

در پست نائب رئیسی شورای شهر زرند سیدمصطفی تهامی تنها کاندیدای حاضر در این پست بود که با ۷ رای موافق و ۲ رای ممتنع در این پست انتخاب شد. منشی‌های شواری شهر زرند در سال چهارم این شورا آقایان محسن احمدی و مرتصی سردارشهرکی با رای تمامی اعضای شورای شهر انتخاب شدند.

 

در پست سخنگویی شورای شهر زرند برای اولین بار حاج‌مهدی برهانی‌نژاد منتخب شورای اسلامی شهر زرند در پست رئیس شورای شهر زرند به عنوان سخنگوی شورای شهر نیز انتخاب شد.

 

حاج‌مهدی برهانی‌نژاد رئیس جدید شورای شهر زرند و رئیس شورای اسلامی شهرستان زرند در این باره به صدای زرند گفت: با انتخاب در این مسئولین به زودی از ریاست شورای اسلامی شهرستان زرند انصراف خواهم داد تا در آخرین سال از عمر شورای چهارم بتوانم برخی فعالیت‌هایی که در برنامه کاری خود در نظر گرفته‌ام را انجام دهم تا پاره‌ای حرکتی‌های جدید نیز در شورای شهر زرند انجام شده باشد.

 

وی اولین برنامه کاری هیات رئیسه جدید را تجلیل از اعضای سابق شورای اسلامی شهر زرند دانست و افزود: ان‌شاالله دوم مهرماه که مصادف با سالگرد حاج علی نخعی عضو سابق شورای شهر زرند است این برنامه برگزار خواهد شد و با تشکیل کمیته مشاورین که از اعضای سابق شورای شهر زرند انتخاب خواهند شد کلید برگزاری این مراسم زده خواهد شد و دبیری این کار را سید رسول تهامی عضو شورای شهر برعهده خواهد داشت.

 

برهانی‌نژاد با اعلام اینکه فرصت زیادی برای سال آخر شورای باقی‌نمانده است اظهار داشت: برنامه داریم حداقل هر دو ماه یک برنامه در شورای شهر زرند برگزار کنیم و از دیگر برنامه‌های شورا دعوت از علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران است که دکترای منابع انسانی و توسعه شهری دارند یا دعوت از آقای مسجدجامعی برای حضور در زرند است و سعی اصلی ما در سال پایانی شورای شهر زرند همکاری مناسب با شهرداری در در تسریع مصوبات توسعه شهری در شهرداری خواهد بود که امیدواریم در این مسیر نیز موفق باشیم.

 

رئیس شورای شهر زرند در پاسخ به این سوال که دلیل به وجود آمدن برخی حواشی و ناهماهنگی‌ها بین اکثریت اعضای شورای شهر زرند با مهندس محمدی شهردار زرند چیست؟ گفت: اعضای شورای شهر زرند ۹ نفر هستند که این موضوع هماهنگی بین اعضا را مشکل می‌کند که خوشبختانه در دوره پنجم شورای شهر زرند قرار است تعداد اعضای شورای اسلامی شهر زرند به ۷ نفر کاهش یابد که این موضوع برخی از مشکلات را حل خواهد کرد. از طرفی اعضای شورای شهر زرند از برخی رفتارهای شهردار زرند چندان راضی نیستند و این موضوع سبب ایجاد ناهماهنگی‌ها و حواشی شده است که امیدواریم در سال پایانی از عمر شورا چهام این موضوع با همراهی و همدلی بیشتر شهرداری و اعضای شورای شهر حل و فصل شود تا بتوانیم کارهای عقب افتاده در شورا را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/