پیام فرماندار زرند بمناسبت شهادت پاسدار محمدرضا ضیاءالدینی

حبیب‌الله خنجری، فرماندار زرند در پی به شهادت رسیدن محمدرضا ضیاءالدینی در درگیری با اشرار در منطقه سراوان پیامی صادر کرد.

Khanjariبه گزارش صدای زرند، حبیب‌الله خنجری، فرماندار زرند در پی به شهادت رسیدن محمدرضا ضیاءالدینی در درگیری با اشرار در منطقه سراوان پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر می‌باشد.

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیمِ

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده ‏اند مرده مپندار، بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند. (سوره آل عمران – آیه ۱۶۹)

 

خانواده معظم شهید والامقام محمدرضا ضیاءالدینی، شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا مهاجران و دلاور مردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند تا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره بدرخشند و هدایتگر همگان به سوی سعادت جاوید باشند.

 

بدین وسیله شهادت افتخارآفرین سرباز سرافراز ولایت و شیرمرد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران شهید والامقام محمدرضا ضیاءالدینی از تکاوران لشکر ۴۱ ثارالله را به محضر فرمانده معظم کل قوا، همرزمان و شما خانواده معزز که مایه فخر و مباهات شهرستان زرند هستید تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده به معراج، همنشینی با سید الشهدا (ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

 

حبیب الله خنجری – فرماندار شهرستان زرند

 

صدای زرند: لازم به توضیح است که، پاسدار شهید محمدرضا ضیاءالدینی متولد ۳۱ فروردین سال ۱۳۶۷، فرزند حسین، متاهل و دارای یک فرزند می‌باشد که چهارشنبه ۱۰ شهریورماه در پاسگاه ۱۶۳ در سراوان، طی درگیری با اشرار مورد حمله اشرار قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/