استاندار کرمان فتیله سیاسی کاری را در استان پایین کشیده است / مسائل معنوی نیز در دستور کار مسوولان قرار گیرد

امام جمعه زرند گفت: استاندار کرمان فتیله سیاسی کاری را در استان پایین کشیده و با پرداختن به مسائل اقتصادی موجب آرامش استان شده که آرامش هر منطقه موجب توسعه می شود و کارهای ایشان در کشور الگوست و موجب شده که فرمایش مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی بر زمین نماند.

امام جمعه زرند گفت: استاندار کرمان فتیله سیاسی کاری را در استان پایین کشیده و با پرداختن به مسائل اقتصادی موجب آرامش استان شده که آرامش هر منطقه موجب توسعه می‌شود.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام”علی ابراهیمی” صبح امروز ۸ شهریورماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، گام دوم مثلث توسعه منطقه پنج (زرند و کوهبنان) اظهار کرد: استاندار کرمان فتیله سیاسی کاری را در استان پایین کشیده و با پرداختن به مسائل اقتصادی موجب آرامش استان شده که آرامش هر منطقه موجب توسعه می شود و کارهای ایشان در کشور الگوست و موجب شده که فرمایش مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی بر زمین نماند.

 

وی با انتقاد از روند طولانی دریافت مجوزها در ادارات افزود: برنامه‌ریزی‌ها و شعارها زمانی عملی می‌شود که بتوانیم آثار آن را در زندگی مردم ببینیم.

 

ابراهیمی تصریح کرد: باید در کنار پیشرفت‌های مادی و فعالیت‌های اقتصادی، مسائل معنوی نیز در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

 

امام جمعه زرند بیان کرد: شهرستان زرند آمادگی اجرای پروژه‌ها را برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و با تمام وجود برای همکاری در خدمت هستیم.

 

انتهای پیام/