پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای نوسازی بافت فرسوده زرند

ایزدی معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از پرداخت وام ارزان‌ قیمت ۴ تا ۷درصدی به متقاضیان نوسازی در بافت‌های فرسوده شهر زرند خبر داد.

ایزدی معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از پرداخت وام ارزان‌ قیمت ۴ تا ۷درصدی به متقاضیان نوسازی در بافت‌های فرسوده شهر زرند خبر داد.

 

ahmad-izedi

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد ایزدی” معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند با اعلام این خبر، گفت: اعطاء این وام در راستای فرایند نوسازی مسکن در محدوده ها و محلات هدف بازآفرینی می باشد.

 

وی گفت: رونق بافت های فرسوده و ارائه خدمات مناسب همواره یکی از دغدغه های شهرداری ها می باشد که خوشبختانه در سال اقتصاد مقاومتی و با حمایت های دولت محترم اعطاء تسهیلات ارزان قیمت در دستور کار شرکت عمران و بهسازی شهری ایران قرار گرفته است.

 

ایزدی افزود: این تسهیلات با مبلغ ۲۰۰میلیون ریال و با بهره های ۴ تا ۷درصدی به شهروندان اعطاء خواهد شد و شهروندان می توانند تا پایان شهریور ماه از این تسهیلات استفاده نمایند.

 

وی تصریح کرد: کلیه متقاضیانی که در شش ماه اول سال ۹۵ اقدام به نوسازی و دریافت پروانه ساخت نمایند تسهیلات ودیعه مسکن به آنها تعلق خواهد گرفت.

 

معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند با اشاره به محدود بودن این تسهیلات، افزود: این تسهیلات از سوی بانک های توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی پرداخت خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، مناطق شهرک ولایت ۱، اسدآبادی، سردارجنگل، اکبرآباد قدیم، بازار، ریحان و مصلی از مناطق بافت فرسوده شهر زرند می باشند.

 

انتهای پیام/