پیام فرماندار زرند به مناسبت هفته حجاب و عفاف

خنجری فرماندار شهرستان زرند در پیامی هفته حجاب و عفاف را تبریک گفت.

خنجری فرماندار زرند به مناسبت هفته حجاب و عفاف پیامی صادر کرد.

 

Khanjari_-7

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار این شهرستان در پیامی هفته حجاب و عفاف را تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

« یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنی‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراًرَحیماً (احزاب/ آیه۵۹)

 

حجاب اسلامی جزء ضروریات دین و از موکدات آیات وروایات معصومین می باشد و این فریضه الهی موجب حفظ عزت وکرامت زنان وتشخص وارزشگذاری به مقام زن مومن وصیانت از حریم وشخصیت انسانی آنان می‌شود.حجاب، ارزشی ست منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده است تا سلامت جامعه و نفس و نسل را محقق کند.

 

در شرایطی که بدخواهان نظام اسلامی و استکبار جهانی در شبیخون گسترده فرهنگی قصد دارند این عزت و افتخار زن مسلمان را هتک کنند و با شبهه و تمسخر در تلاشند این زینت بندگی را از آنان بگیرند، وظیفه اصلی به دوش خود بانوان و دختران ماست تا در حفظ این پوشش و پاکیزگی تلاش کنند.

 

دیروز مردم مسلمان ما در واقعه گوهرشاد با خون خود از حجاب و عفاف صیانت کردند و امروز در هجمه رسانه‌ها، ماهواره‌ها و فضای مجازی، معرفت دینی و تفکر اسلامی سلاح مبارزه و صیانت از عفت و پاکی زنان و خواهران ماست. نتیجه سهل‌انگاری و مسامحه در امر دین و بی‌توجهی به فرهنگ عفت و پوشیدگی، گسست خانواده‌ها و رشد مفاسد اخلاقی در جامعه است که مقدمات سقوط و نابودی یک جامعه را فراهم می‌کند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته حجاب وعفاف به تمامی بانوان فهیم و شایسته شهرستان زرند و دعوت ازآنان جهت شرکت در همایش عظیم مدافعان حریم خانواده، از مسئولین و مدیران فرهنگی شهرستان درخواست می نمایم در محیط‌های اجتماعی و ادارات دولتی، حمایت از این ارزش الهی، افتخار و عزت زن مسلمان را تمجید و تحسین نموده و با تبلیغات گسترده در ترویج فرهنگ دینی تلاش کنند.»

 

انتهای پیام/