به دنبال توسعه‌ای متعادل از شمال تا جنوب استان هستیم

دکتر امیری با اشاره به اهداف مجمع نمایندگان استان کرمان در دوره جدید مجلس شورای اسلامی، گفت: به دنبال توسعه‌ای متعادل از شمال تا جنوب استان کرمان هستیم.

دکتر امیری با اشاره به اهداف مجمع نمایندگان استان کرمان در دوره جدید مجلس شورای اسلامی، گفت: به دنبال توسعه‌ای متعادل از شمال تا جنوب استان کرمان هستیم.

Amiri

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری خامکانی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: در مجمع نمایندگان استان کرمان همدلی و همزبانی خوبی وجود دارد و در واقع هدف نهایی همه دوستان این است که با تعامل کامل با دولت و نماینده دولت در استان هم و غم خود را بر توسعه استان گذاشته و چالش ها و موانع تولید استان را رفع کنیم.

 

وی با اشاره به اهداف مجمع نمایندگان استان کرمان در دوره جدید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دوره همچون گذشته، کمک هایی که مجمع نمایندگان می‌تواند به مدیران استان در وزارتخانه ها انجام دهد را پیگیری می کنیم و همه نمایندگان پیگیر هستند تا استان از جنوب تا شمال به طور متعادل توسعه پیدا کند و این موضوع یکی از اهداف اصلی مجمع نمایندگان استان کرمان خواهد بود.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه یکصدایی در مجمع نمایندگان استان وجود دارد، بیان کرد: یکسری چالش هایی از جمله در مسائل معدنی، سنگ آهن، زغالسنگ، کارگری و آب استان در پیش داریم که حل آنها در برنامه های دولت و استاندار نیز قرار دارد و قطعا مجمع نمایندگان یکپارچه و یکصدا به حل آنها کمک خواهد کرد تا این چالش ها برطرف شود.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: یک اتفاق خوبی که در سفر دولت به استان افتاد، کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شد که در واقع یک جهش و حرکت خوبی در استان ایجاد کرده و موجب تحول خواهد شد.

 

امیری افزود: یکی از برنامه های مجمع نمایندگان استان کمک به استاندار در پیشبرد اقتصاد مقاومتی در استان است و استاندار حرکت را خوب شروع کرده و در این راستا استان به هشت منطقه مختلف تقسیم شده و کار در حال انجام است و همه نمایندگان به این حرکت کمک خواهند کرد تا پیش برود.

 

انتهای پیام/