ریاست دکتر امیری در مجمع نمایندگان را تبریک می گویم / با وحدت و همگرایی اقتصاد مقاومتی استان کرمان عملی خواهد شد

استاندار کرمان گفت: با وحدت و همگرایی اقتصاد مقاومتی استان عملی خواهد شد.

استاندار کرمان گفت: با وحدت و همگرایی اقتصاد مقاومتی استان عملی خواهد شد.

 

Ostandar_01

 

به گزارش صدای زرند، “علیرضا رزم‌حسینی” استاندار کرمان با اشاره به انتخاب دکتر امیری بعنوان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: به نماینده خوب شهرستان زرند و کوهبنان تبریک عرض می نمایم که توانست اعتماد نمایندگان را جلب کند و به عنوان رییس مجمع نمایندگان معرفی شود.

 

وی با اشاره به اینکه استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است گفت: تعامل بسیار خوبی همچون گذشته با نمایندگان مجلس داریم ضمن آنکه با نمایندگان دوره قبل نیز هم همکاری بسیار خوبی داشتیم.

 

رزم‌حسینی افزود: انشاالله با وحدت و همگرایی بیشتر یک انرژی بیشتری را برای توسعه استان یجاد کنیم تا انشالله الگو شدن استان کرمان به عنوان اقتصاد مقاومتی در عمل اتفاق بیفتد.

 

استاندار کرمان تصریح کرد: با توجه به سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید و سیاست های استانی در راستای اقتصاد مقاومتی، استان را به مناطق ۸ گانه استانی طراحی کرده ایم که امیدواریم بتوانیم یک کار بسیار خوب را  در حوزه اقتصاد مقاومتی استان انجام دهیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی نمایندگان مجلس، ارکان مثلث توسعه و ائمه جمعه، کارگزاران دولت، سرمایه گذاران و مردم انشالله بتوانیم یک استان خوب و برخورداری را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/