ان شاءالله مشکل باغ سیبی زرند به زودی حل خواهد شد!!

در این جلسه، مسئولین امر، قول مساعدت جهت تسریع در رفع مشکلات واگذاری زمین های باغ سیبی شرکت زغالسنگ دادند و انشاءالله به زودی شاهد حل مشکلات مالکیت این زمین ها خواهیم بود.

به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری امروز صبح در جلسه ای که با مهندس فلاح مدیرعامل شرکت زغالسنگ، مهندس عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و شهرسازی ایران داشت، پیرامون مشکلات واگذاری مالکیت زمین های باغ سیبی زرند به بحث و گفتگو نشست.

 

BaghSibi_Meeting55SZ5231s54

 

بنا به اعلام روابط عمومی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، در این جلسه، مسئولین امر، قول مساعدت جهت تسریع در رفع مشکلات واگذاری زمین های باغ سیبی شرکت زغالسنگ دادند و انشاءالله به زودی شاهد حل مشکلات مالکیت این زمین ها خواهیم بود.

 

لازم به توضیح است که در سال ۱۳۸۶ زمین های معروف به باغ سیبی در زرند توسط شرکت معادن زغالسنگ استان کرمان تفکیک شده و به صورت مستقیم و یا با واسطه در اختیار بیش از ۳۸۰ نفر از شهروندان زرندی قرار گرفته است که هنوز بعد از گذشت ۸ سال، شرکت زغالسنگ استان کرمان و اداره راه و شهرسازی شهرستان زرند بر سر مالکیت این قطعه زمین که طبق محاسبات، مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار دارد، با هم اختلاف دارند و در این میان خانواده های زیادی حدود ۶ سال است که در بلاتکلیفی مالکیت این زمین ها رنج می برند.

 

انتهای پیام/