اعطای تسهیلات بانکی برای رفع مشکل واحدهای تولیدی زرند

مهندس باصره در این باره گفت: با توجه به اعلام پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت و معدن و نظر به تعیین تکلیف ۷۵۰۰واحد تولیدی مشکل دار در سطح کشور و با هدف فعال نمودن آنها، کلیه واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که دارای پرونده بهره برداری با اشتغال زیر ۱۰۰ نفر در شهرستان زرند می باشند، می توانند برای فعال نمودن واحد تولیدی خود و یا افزایش تولید و اشتغال، درخواست تسهیلات بانکی کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند اعلام کرد: پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت و معدن می توانند برای فعالسازی و افزایش تولید و اشتغال تقاضای تسهیلات بانکی نمایند.

 

Basere_56015به گزارش صدای زرند، مهندس باصره در این باره گفت: با توجه به اعلام پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت و معدن و نظر به تعیین تکلیف ۷۵۰۰واحد تولیدی مشکل دار در سطح کشور و با هدف فعال نمودن آنها، کلیه واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که دارای پرونده بهره برداری با اشتغال زیر ۱۰۰ نفر در شهرستان زرند می باشند، می توانند برای فعال نمودن واحد تولیدی خود و یا افزایش تولید و اشتغال، درخواست تسهیلات بانکی کنند.

 

ایشان گفت: واحدهای مورد نظر در صورت نیاز به تسهیلات بانکی می توانند درخواست تسهیلات مورد نیاز خود را در سامانه بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir درج نمایند.

 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند افزود: واحدهای که در سایت فوق درخواست خود را ثبت می کنند بایستی به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز مراجعه و فرم های مربوطه را نیز تکمیل نمایند.

 

مهندس باصره در پایان اظهار داشت: درخواست ها در کمیته فرعی کارگروه تسهیلات و رفع موانع تولید مطرح و پس از بررسی شرایط و تصویب کارگروه جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی خواهند شد؛ ضمناً کمیته فرعی کارگروه متشکل از نماینده استاندار، بانک عامل و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می باشد و در این مرحله درخواست واحدهایی که مشکل نقدینگی داشته و با دریافت تسهیلات قادر به فعالسازی واحد تولیدی، افزایش تولید و یا افزایش اشتغال واحد می باشند دارای اولویت می باشند.

 

انتهای پیام/