فضای مجازی تیغ دو لبه است / ان شاءالله سفر رئیس جمهوری موجب کاهش مشکلات کارگران و صنایع شود

امام جمعه زرند گفت: دشمن برای شکست انقلاب و منحرف کردن جوانان این انقلاب تیغ دولبه ی فضای مجازی را ایجاد کرده که هدفش انحراف است، اما ما می توانیم به نحو احسن از این ابزار استفاده کنیم و در اهمیت فضای مجازی همین بس که مقام معظم رهبری فرموند ” فضای مجازی به اندازه انقلاب برای من مهم است”.

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته زرند با حضور همیشگی و پرشور مردم مومن و ولایی این شهرستان و به امامت حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

Ebrahimi1به گزارش صدای زرند، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند ضمن توصیه نمازگزارن به تقوی الهی، با توجه به نزدیکی میلاد مبارک حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به زوایای شخصیتی آن حضرت (ع) پرداخت.

 

وی به نقش وراثت در اخلاقیات و روحیات انسان اشاره کرد و گفت: پدر و مادر که متدین باشند در فرزندان آن ها نیز تاثیر می گذارد که تاثیر تمامی خوبی ها ناشی از پدر و مادر حضرت علی اکبر (ع) را می توان در ایشان دید و تمام خوبی ها در ایشان متجلی بود.

 

وی با اشاره به نام گذاری مناسب حضرت علی اکبر (ع)، گفت: امام حسین (ع) در مورد نام گذاری فرزندانش گفته است “اگر ده فرزند پسر به من داده شود همه آن ها را علی و اگر ده فرزند دختر به من داده شود همه آن ها را فاطمه نام گذاری می کنم” که خوب است ما نیز در نام گذاری فرزندانمان به اسامی اهلبیت (ع) توجه و دقت نمائیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با تبریک پیشاپیش روز جوان گفت: مهم ترین چیزی که جوانان باید از شخصیت عظیم علی اکبر (ع) یاد بگیرند حق شناسی است و بدانند که ایشان حق را یافته بود و از آن طرف دشمن و باطل را شناخته بود و در راه حق تلاش می کرد و در مبارزه با کفر و استکبار هیچوقت کوتاه نمی آمدند.

 

نماینده ولی فقیه در زرند همچنین ضمن تبریک پیشاپیش میلاد حضرت صاحب الزمان و نیمه شعبان اظهار داشت: ما باید برای ظهور آمادگی لازم را داشته باشیم و تمامی شیعیان باید در درون خود احتیاج به امام زمان را تقویت کنند و در راستای ایجاد حکومت صاحب الزمان مقدمات را فراهم نمایند.

 

امام جمعه زرند در باب جوانان ایران گفت: امام بزرگوار در مدح جوانان ایران اسلامی گفته است “جوانان ایران در تاریخ نمونه هستند و تاریخ اسلام جزء یک مورد آن هم به صورت جزیی چنین جوانانی به خود ندیده است که این چنین عاشق فداکاری در راه اسلام باشند.

 

ایشان در ادامه گفت: دشمن برای شکست انقلاب و منحرف کردن جوانان این انقلاب تیغ دولبه ی فضای مجازی را ایجاد کرده که هدفش انحراف است، اما ما می توانیم به نحو احسن از این ابزار استفاده کنیم و در اهمیت فضای مجازی همین بس که مقام معظم رهبری فرموند ” فضای مجازی به اندازه انقلاب برای من مهم است”.

 

امام جمعه زرند گفت: در حال حاضر هدف استکبار ایجاد جاهلیت مدرن یعنی حاکمیت شهوت و غضب به جای حاکمیت عقل و عدالت و اخلاق در جهان است که در این مسیر جامعه هدف اصلی جوانان هستند و کشورهایی نظیر آمریکا می خواهند همه جهان مانند خودشان در این جاهلیت غرق شوند.

 

ابراهیمی گفت: ما باید به جوانان اهمیت بدهیم و از کودکی آنان را با مسجد و نماز جماعت آشنا کنیم و باید بدانیم که با جوان نمی توان با تندی صحبت کرد باید با مهربانی و تحویل گرفتن مانع از دوری جوان از خود و اسلام بشویم.

 

نماینده ولی فقیه در زرند با بیان اینکه همه ما در قبال جوانان مسئول هستیم، گفت:  یکی از احتیاج های جوانان توجه به علم و دانش است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید علم آموزی جوانان از زبان انگلیسی باشد و باید در نظر داشته باشیم که استکبار و مستکبرین همان طور که دنبال تسلط بر سرزمین و اقتصاد یک کشور هستند دنبال تسلط بر زبان سایر کشور ها هستند و از این طریق می خواهند بر فرهنگ سایر کشورها مسلط شوند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن اشاره به سفر رئیس جمهوری به کرمان گفت: جا دارد از مردم در استقبال از سفر رئیس جمهوری به کرمان تشکر کنم و امیدواریم که حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان زرند در این ایام موجب خیر و برکت برای این شهرستان شود و مشکلات کارگران و صنایع کاهش پیدا کند.

 

امام جمعه زرند ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در استقبال از سفر ریاست جمهوری به کرمان و وزرای صنعت و کشاورزی به شهرستان زرند گفت: ان شاءالله این سفر باعث خیرات و برکات برای شهرستان باشد و مشکلات کارگران و صنایع ما کاهش پیدا کند.

 

انتهای پیام/