پیام دعوت فرماندار زرند جهت استقبال پرشور مردم از کاروان تدبیر و امید

به مناسبت حضور دکتر روحانی رئیس جمهور ایران اسلامی، پیام دعوت حبیب الله خنجری فرماندار زرند جهت استقبال پرشور مردم از کاروان تدبیر و امید.

صدای زرند: به مناسب حضور پربرکت و ارزشمند حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم ایران اسلامی در دیار کریمان، حبیب الله خنجری طی پیامی از تمامی مردم شریف دیار زرخیز زراوند دعوت کرد که با حضور پرشور خود به استقبال کاروان تدبیر و امید بروند.

 

Khanjari_-7متن پیام ایشان در ادامه آورده شده است:

 

«مردم متدین، انقلابی و فهیم شهرستان زرند،

 

سپاس خداوند تبارک و تعالی را که در  ایام خجسته اعیاد شعبانیه توفیق دیدار و میزبانی رئیس جمهور محبوب و معزز و خدمتگزاران ملت در دولت تدبیر و امید را برای مردم عزیز استان کرمان دیار کریمان  فراهم نمود. شهرستان زرخیز زراوند دیار ۱۲هزار رزمنده دلاور  و  خطه شهداء والا مقام، نیز  از شمیم روح بخش امید و نشاط، خدمت و تلاش ، اعتدال و عقلانیت عطر آگین خواهد شد.

 

حضور پر افتخار رئیس دولت تدبیر و امید حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی به یقین سرآغاز فصل نوینی در عرصه رشد و توسعه و آبادانی استان و موجب خیرات و برکات فراوانی برای مردم گرانقدرمان خواهد بود.

 

بیست و هفتمین  سفر استانی ریاست محترم جمهوری به  دیار کریمان  را در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل” مزین شده گرامی می داریم و از مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شهرستان زرند  دعوت می نماییم در نمایشی از شکوه و عظمت مردمی نظام و همراهی و همگامی و یکدلی ملت با دولت از رئیس جمهور محبوب ، پرشور و گسترده استقبال نمایند تا بار دیگر خاطره ای ماندگار و حماسه ای تاریخی را خلق و برگ زرین دیگری بر کارنامه سراسر درخشان این شهرستان  به ثبت برسانند.

 

حبیب الله خنجری – فرماندار شهرستان زرند»

 

انتهای پیام/