اولین جشنواره برترین های صالحین بسیج سپاه زرند برگزار شد (+تصاویر)

امام جمعه زرند وظیفه شبکه شجره صالحین را تبلیغ دین خدا عنوان نمود و افزود: امروز تنها شبکه ای که منظم و حافظ ارزش ها و دین خداست شبکه صالحین است و با توجه به اینکه دشمن کار شبکه ای انجام می دهد و نفوذش شبکه ای است در مقابل او نیز باید افرادی معتقد و متعد به ولایت فقیه و نظام اسلامی به صورت شبکه ای حضور داشته باشند.

همزمان با بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و به همت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شهرستان زرند اولین جشنواره برترین های صالحین بسیج سپاه زرند با حضور مسئولین مربوطه، مربیان و حضور پرشور اقشار مختلف بسیجیان در تالار مریم این شهر برگزار گردید.

 

به گزارش صدای زرند، در این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه این شهر و رئیس ستاد عالی صالحین بسیج سپاه زرند با تبریک بعثت حضرت محمد (ص) و تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این برنامه گفت: ۲۷ رجب روز بعثت حضرت رسول اکرم (ص) تحول بزرگی در تاریخ بشر بود و در زمانی که قبایل با هم سر جنگ داشتند و دختران را زنده به گور می کردند، نور امید در دلها زنده شد.

 

وی در ادامه سخنان خود وظیفه  شبکه شجره صالحین را تبلیغ دین خدا عنوان نمود و افزود: امروز تنها شبکه ای که منظم و حافظ ارزش ها و دین خداست شبکه صالحین است و با توجه به اینکه دشمن کار شبکه ای انجام می دهد و نفوذش شبکه ای است در مقابل او نیز باید افرادی معتقد و متعد به ولایت فقیه و نظام اسلامی به صورت شبکه ای حضور داشته باشند.

 

در این مراسم سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند نیز با تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و تقدیر و تشکر از همه مربیان و متربیان و اعضای حلقه های صالحین بسیج سپاه زرند گزارشی از برپایی حلقه های صالحین و اقدامات انجام شده در سال ۹۴ ارائه نمود.

 

در پایان این مراسم از ۱۶ مربی، سرگروه و سایت برتر صالحین، و نیز نفرات برتر مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، مفاهیم و حفظ سوره یس بسیج سپاه زرند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

همچنین این جشنواره با غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر ۲شهید گمنام بوستان شهداء، اجرای حرکات رزمی و قرائت دکلمه و پخش نماهنگ  همراه بود.

 

1 2 3 4 5 6