اقتصاد مقاومتی در مجموعه شهرداری زرند به خوبی اجرائی شده است

مهندس محمدی شهردار زرند در دیدار با فرماندار زرند گفت: اگر مسئولین و نهادهای دولتی شهرستان به موقع نسبت به پرداخت عوارضات معوقه و سال جاری خود خود اقدام نمایند، می توانیم در سال جاری شهر زرند را زیر پوشش آسفالت قرار دهیم.

مهندس محمدی شهردار زرند به همراه جمعی از معاونین و مسئولین دوایر مختلف شهرداری با حبیب الله خنجری فرماندار زرند دیدار و گفتگو کرد.

 

Mohammadi_Khanjariبه گزارش صدای زرند، فرماندار زرند نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های شهرداری گفت: شهرداری تنها نهادی است که در بحث آماده سازی فضا برای شهروندان و میهمانان نوروزی نقش بسزائی دارد.

 

وی با اعلام اینکه اقتصاد مقاومتی در مجموعه شهرداری به خوبی اجرائی شده است، گفت: همت نیروهای شهرداری در روزهای پایانی سال قابل تقدیر و ستایش است و امیدواریم با همت این نیروها در سال جاری شاهد رونق دوباره شهر زرند باشیم.

 

وی برنامه ریزی خوب و استفاده از مشارکت های مردم را در راستای فعالیت های شهرداری بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: شهرداری ها جای فعالیت های سیاسی نبوده و خدمات به شهروندان باید در رأس امور همه مدیران و مسئولین شهرداری قرار گیرد.

 

در ادامه این دیدار مهندس محمدی شهردار زرند ضمن تبریک میلاد بانوی نمونه اسلام و تبریک سال نو به ارائه گزارشی از فعالیت های شهرداری در پایان سال ۹۴ پرداخت.

 

مهندس محمدی در ادامه گفت: با آغاز سال نو باید دید و افکار و عقاید و نظرات انسان ها نیز بروز شود تا بتوانیم بهتر به شهروندان خدمات دهیم.

 

وی با اعلام اینکه در سال جاری تصمیم داریم سال شکوفائی اقتصادی، فرهنگی و هنری برای شهر زرند رقم بزنیم، تصریح کرد: با همکاری، همراهی و همدلی مدیران و مسئولین نهادهای شهرستان و تمرکز این مسئولین بر روی مشکلات شهر می توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف نمائیم.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: اگر مسئولین و نهادهای دولتی شهرستان به موقع نسبت به پرداخت عوارضات معوقه و سال جاری خود خود اقدام نمایند، می توانیم در سال جاری شهر زرند را زیر پوشش آسفالت قرار دهیم.

 

وی افزود: کلیه فعالیت های در حال حاضر در مجموعه شهرداری و به دست خود نیروهای شهرداری انجام می گیرد که این امر در شش ماه دوم سال ۹۴ بیش از سی میلیارد ریال صرفه جوئی برای شهرداری در بر داشته است.

 

شهردار زرند افزود: کلیه برنامه های شهرداری در سال ۹۵ برنامه ریزی شده و در راستای اهداف مهم شهر و شهروندان می باشد و راه اندازی دفتر مشارکت های مردمی و کمک از نظرات و پیشنهادات شهروندان می تواند کمک مؤثری به رفع مشکلات شهر نماید.

 

وی ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار و نماینده شهرستان تصریح کرد: همه مدیران و مسئولین شهرستان باید همکاری و همراهی خود را با شهرداری افزایش دهند و در راستای شهر زیبا گام بردارند.

 

مهندس محمدی تأکید کرد: نیروهای شهرداری در روزهای پایانی سال با نمایش جهاد گونه در مجموعه شهر توانسته اند شهر را از همه لحاظ برای سال جدید مهیا نمایند و هیچ گاه از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرده اند.

 

انتهای پیام/