افزایش تولید داخلی محور اقتصاد مقاومتی است / اقتصاد ایران نباید متکی به نفت باشد

امام جمعه زرند برنامه‌ریزی دقیق‌ در راستای افزایش تولید و مصرف کالای ایرانی را محور تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

امام جمعه زرند برنامه‌ریزی دقیق‌ در راستای افزایش تولید و مصرف کالای ایرانی را محور تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

 

Ebrahimi1

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه های نخستین نماز جمعه زرند در سال نو با گرامیداشت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: همه باید برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور ما نباید متکی به نفت باشد، افزود: استکبار جهانی از صنعت نفت به‌ عنوان یک حربه سیاسی علیه کشور استفاده می‌کند و اگر اقتصاد کشور از وابستگی به صنعت نفت نجات پیدا می‌کرد تحریم‌های ظالمانه آنها کوچکترین تاثیری نمی‌گذاشت.

 

خطیب جمعه زرند‌ برنامه‌ریزی دقیق‌ در راستای افزایش تولید و مصرف کالای ایرانی را محور تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مسئولان در زمینه فراهم کردن زمینه جذب جوانان جویای کار و ایجاد بنگاه‌های زودبازده اقتصادی تلاش کنند.

 

ابراهیمی با بیان اینکه همبستگی و وحدت ملت ایران تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرده بر پایداری و مقاومت مسئولان و مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و مستکبران تاکید کرد و ادامه داد: بعضی‌ بر این باورند که اگر با آمریکا دست آشتی بدهیم همه مشکلات ما حل خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: زمان پهلوی کشور ما دست آمریکا بود، چرا آن زمان ایران را آباد نکرد، مردم با چه مشکلاتی زندگی می‌کردند از کمترین امکانات برخوردار بودند.

 

خطیب جمعه زرند با اشاره به اینکه ایران اسلامی در سایه وحدت ملی و هوشیاری ملت تاکنون از گردنه‌های بسیار خطرناک عبور و به قله‌های رفیع پیروزی در عرصه‌های مختلف رسیده است به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمن اشاره کرد.

 

وی افزود: خطرناک‌ترین نفوذ دشمن به‌ صورت جریانی است، چرا که شناخته نمی‌شود و دشمن با نفوذ خود موفق به تغییر آرمان‌ها می‌شود، ما نباید از این نفوذ دشمن غافل باشیم.

 

ابراهیمی بیان داشت: برخی افراد از روی سادگی فکر می‌کنند اگر ایران دست از انقلابی بودن بردارد و حق کدخدایی بودن استکبار را قبول کند آن‌ها با کشور ما خوب می‌شوند، اما این فکر ساده‌لوحی است.

 

امام جمعه زرند ‌با اشاره به فرا رسیدن ۱۲ فروردین گفت: نظامی که با رای قاطع و حداکثری مردم در ایران پا گرفته، ابدی و همیشگی خواهد بود، انقلاب اسلامی ایران عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی را در دنیا گسترش داد و زمینه‌ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) است.

 

انتهای پیام/