خوشنامی شهرداری کوهبنان در سطح شهر مشهود می باشد

مهدلو فرماندار شهرستان کوهبنان در جلسه تقدیر از شهردار کوهبنان، گفت: خوشنامی شهرداری کوهبنان در سطح شهر مشهود می باشد.

مهدلو فرماندار شهرستان کوهبنان در جلسه تقدیر از شهردار کوهبنان، گفت: خوشنامی شهرداری کوهبنان در سطح شهر مشهود می باشد.

 

shahrdari-kouhbanan-02

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، “محمدرضا مهدلو” فرماندار کوهبنان در این جلسه ضمن تقدیم لوح تقدیر از زحمات بی دریغ شهردار کوهبنان در راستای توسعه و آبادانی شهر کوهبنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشنامی شهرداری کوهبنان در سطح شهر مشهود می باشد و رضایت مردم از عملکرد شهرداری حداکثری می باشد، در حالی که جناب رزم حسینی استاندار کرمان در سفرشان به کوهبنان چندین بار شهر کوهبنان را شهری تمیز خواندند که این بیان، نشان از عملکرد خوب شهرداری دارد.

 

فرماندار کوهبنان در خطاب به پرسنل شهرداری، بیان داشت: همواره به کاری که انجام می دهید افتخار کنید و با احساس تعلق به کار خود بپردازید زیرا احساس تعلق برای کار نیاز می باشد. نگهداری از اموال و حفظ سرمایه های شهرداری در واقع نوعی احساس تعلق به کار می باشد.

 

وی ادامه داد: پرسنل تلاش بر این داشته باشند که همواره سیستمی عمل کنند و قانون مداری را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

 

مهدلو اذعان داشت: در ارتباط با شهرداری مبحثی که نیاز به فرهنگ سازی گسترده دارد مشارکت مردم با شهرداری می باشد. اگر مشارکت مردم با شهرداری وجود نداشته باشد واریز کمک های دولتی به تنهایی کافی و جوابگوی هزینه های شهر و شهرداری نمی باشد، اگر هر شهروندی در سبد هزینه ی زندگی خود سهم شهرداری را در نظر بگیرد یقینا در رفتار با شهر و امکانات شهری بهتر عمل می کند و شهرداری نیز می تواند خدمات بهتری ارائه دهد.

 

 

امتیاز برجسته ی شهرداری کوهبنان در بحث پرداخت به موقع حقوق پرسنل ستودنی می باشد

 

حجت الاسلام المسلمین عباس جعفری ضمن آرزوی سال خوش برای مجموعه شهرداری و شورای شهرT از زحمت کشان عرصه ی شهر و شهرداری تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: امروز سکان شهرداری کوهبنان به دست فردی توانمند ولایق می باشد که عشق به خدمت دارد. از زمان ورود مهندس محسنی به این مجموعه خدمات خوبی صورت گرفته و بعضا گره های کوری نیز گشوده شده است، که با توجه به شواهد قابل قبول، رضایت حداکثری مردم از خدمات شهرداری و عملکرد شهردار محقق شده است.

 

جعفری افزود: کار شهرداری مربوط به همه ی شهر می باشد، یعنی آبروی همه ی شهر و مردم و مسئولین بستگی به فعالیت های خوب شهردار و شورای شهر و پرسنل شهرداری دارد، زمانی که به شهر و زیبایی و عمران و آبادانی شهر رسیدگی شود در واقع آبروی شهر تضمین شده است.

 

حجت الاسلام المسلمین عباس جعفری ضمن پرداختن به آموزه های دینی واحادیث مرتبط با پرداخت حقوق کارگر، بیان داشت: امتیاز برجسته ی شهرداری کوهبنان در بحث پرداخت به موقع حقوق پرسنل ستودنی می باشد.

 

انتهای پیام/