تقدیر مهندس مبشر مدیر کل امورشهری وشوراهای استانداری از شهردار کوهبنان

طی مراسمی با حضور فرماندار کوهبنان، امام جمعه کوهبنان و تعدادی از مسئولان اجرایی شهرستان، لوح تقدیر مدیرکل امورشهری و شوراها به پاس تلاش و کوشش های مجدانه در جهت توسعه و عمران شهر کوهبنان، به یاسرمحسنی شهردار کوهبنان تقدیم شد.

طی مراسمی با حضور فرماندار کوهبنان، امام جمعه کوهبنان و تعدادی از مسئولان اجرایی شهرستان، لوح تقدیر مدیرکل امورشهری و شوراها به پاس تلاش و کوشش های مجدانه در جهت توسعه و عمران شهر کوهبنان، به یاسرمحسنی شهردار کوهبنان تقدیم شد.

 

shahrdari-kouhbanan-01

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، مهندس “یاسر محسنی” شهردار کوهبنان، اظهار داشت: شهرداری ارگانی مردمی وغیر دولتی وخدمتگزار می باشد، که همواره در کنار مردم بوده و خدمات پایدار و مستمر آن برای تمامی شهروندان محسوس می باشد.

 

شهردار کوهبنان گفت: خدا را شاکریم که سال ۹۴ با تمام فرازونشیب ها و مشکلات و سختی های مالی که داشت سپری شد و خدا را سپاس که در این برهه ی سخت در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل که جزء دیون اصلی مطالبات شهرداری می باشد، شرمنده ی پرسنل خدوم شهرداری نشدیم.

 

محسنی افزود: پرداخت به موقع حقوق پرسنل از امتیازات برجسته ی شهرداری کوهبنان می باشد، که تا کنون در این مورد رضایت پرسنل محقق گردیده است.

 

یاسرمحسنی ضمن پرداختن به مشکلات شهرداری کوهبنان، بیان داشت: شهرداری کوهبنان علی الرغم تمامی مشکلات مالی که دارد در سال ۹۴ رتبه ی ۶۶ از بین ۷۰ شهرداری در مبحث فروش خدمات و صدور پروانه داشته است. شهرداری کوهبنان متقاضی در بحث خرید پروانه یا تفکیک زمین مسکونی ندارد و این معضل گریبان گیر شهرداری بوده است.

 

وی افزود: در سطح استان، اختلاف سرانه ی هر فرد در حوزه ی شهرداری از بابت پرداخت مالیات برارزش افزوده، رقم قابل توجه و ناعادلانه ای می باشد، که شهر کوهبنان با داشتن معادن، چندان اثری از این حوزه در رونق خود ندیده است، که امید می رود با درایت مسئولین ارشدی کوهبنان این مشکل مرتفع و سبب احقاق حقوق تمامی شهروندان گردد تا شاهد خدمات بیشتر شهرداری درحوزه ی شهری باشیم.

 

شهردار کوهبنان ضمن مروری بر عملکرد شهرداری در سال ۹۳ و ۹۴ بیان داشت: درسال ۹۳ دو برابر کل بودجه ی سالانه ی شهرداری، کار عمرانی صورت گرفته است و در سال ۹۴ با توجه به مبلغ کم واریز شده از کمک های دولت و ارزش افزوده، تقریبا بیش از مبلغ واریزی، کار عمرانی در سطح شهر صورت گرفته است.

 

محسنی اظهار داشت: یقینا تمامی این امور و موفقیت ها، مرهون همکاری و همدلی پرسنل و همیاری و ارتباط بسیار خوب حوزه ی شورای شهر بوده است، که امید داریم در سال ۹۵ همچنان دو سال گذشته شاهد پیشرفت در مباحث عمرانی و خدماتی شهرداری کوهبنان باشیم.

 

شهردار کوهبنان در پایان نگاه ویژه فرماندار و مسئولین به حوزه ی شهرداری را خواستار شد و افزود: حوزه ی شهرداری به عنوان حوزه ای که بالغ برنیمی از جمعیت شهرستان را خدمات مستمر ارائه می دهد و همواره در کنار سایر ادرات بوده است و در توان خود با کلیه ی ادارت همکاری داشته است، نیازمند نگاه ویژه می باشد و خواهان این هستیم که فرماندار راهکاری بیاندیشند تا مطالبات شهرداری از ادارات شهرستان وصول گردد تا انشاا… شاهد خدمات روزافزون برای مردم قدر شناس کوهبنان باشیم.

 

انتهای پیام/