در شرایطی نیستیم که بتوانیم کشور را بر اساس آزمون و خطا اداره کنیم/ دولت گذشته اعتقادی به قانون‌گرایی نداشت

نماینده منتخب مردم زرند و کوهبنان از مشارکت مردم و دست اندرکاران اجرایی انتخابات در استان کرمان تقدیر کرد و گفت: باید از جهت گیری خوب مردم در این انتخابات تقدیر کرد.

نماینده منتخب مردم زرند و کوهبنان از مشارکت مردم و دست اندرکاران اجرایی انتخابات در استان کرمان تقدیر کرد و گفت: باید از جهت گیری خوب مردم در این انتخابات تقدیر کرد.

 

Amiri-Zarand

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” در دیدار استاندار کرمان با نمایندگان منتخب حزب اعتدال و توسعه کرمان افزود: همواره از نبود احزاب شناسنامه دار و با برنامه در انتخابات رنج می برده ایم و این نقیصه باید برطرف شود و در این دوره از انتخابات شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بودیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات از حق خود دفاع می کنند، ادامه داد: امواج سیاسی در چند سال اخیر روند فرسایشی در امور اجرایی کشور ایجاد کرده است و قطعا این روند باید به نحوی متوقف شود.

 

نمانیده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هشت سال دولت قبل شاهد خارج شدن دولت از ریل بودیم زیرا اعتقادی به قانون گرایی نبود، بیان کرد: امروز در شرایطی نیستیم که بتوانیم کشور را بر اساس آزمون و خطا اداره کنیم زیرا مردم نشان داده اند که خط قرمز آنها آرامش، اعتدال و توسعه است.

 

وی افزود: رکود اقتصادی و لزوم بازسازی اقتصادی کشور از مشکلات کنونی جامعه است و باید با فضای تعاملی بین دولت و مجلس، این مشکل برطرف شود.

 

امیری همگرایی ملی برای رفع مشکلات موجود را مورد تاکید قرار داد و گفت: این همگرایی با وجود همه علایق سیاسی می تواند محقق شود تا کشور را از تلاطم و امواج سیاسی خارج کرده و به مسیر درست هدایت کند.

 

نماینده مردم زرند و کوهبننان در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان کرمان با حضور استاندار کنونی روند توسعه اقتصادی استان شتاب گرفته است و در این رابطه همراه با استاندار کرمان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/